Husmorferie og Ny Mobil! -Endelig!

 

Endelig! Det tok sin tid, men absolutt verdt å vente på, ingen tvil om det! Denne gang ble det Samsung Galaxy s22 Ultra – For et råskinn! Eg har jo hatt Huawei i flere år og måtte overtales for å si det sånn, men HALLO! Digge di digg! Skulle eg nå tatt den nye Huawei ville eg f.eks ikkje fått en opptimal Vipps og sånn kan man ikkje ha det 🙂

 

 

 

 

Først gang eg også har noe annet enn svart mobil, lekkert lekkert! 🙂

 

 

 

Så ja, da har eg husmorferie hjemme hos gressenke Amira, hennes først gressenkeferie i sitt 2 uker lange ekteskap hehe Men me skal kose oss! Me tok oss en runde på Meny og Mega å handlet med oss go`saker.
I kwell ble det Kinamat take away – det er noe eg sjeldent spiser, men akk så digg!

 

 

 

 

Det fine med å være her er jo at kan gå inn for å fokusere på strikkeprosjektet mitt fordi eg ikkje har noen annet hobbyrelatert som frister! Du ser jo her ⇑ hvor langt eg har dratt tilbehørsbiten til dette påskeprosjektet, så det var jaguu godt eg kom meg ut en tur *ler* Planen er jo å “montere” alt på mandag…Satser på at eg får til det!

Men nå? Ja nå har me ei skål med snadre oliven og noe digg kjeks her så må fortæres og hvis du trenger noe
å lese kan du bare helt elegant skli inn HIT, det er tross alt fredags kwell!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg