Hva er best? -Shorts eller Kjole?

Designet av By Katerina

 

Min favoritt er Jeans Shorts og kort “sol”Kjole med A-fasong 🙂 Å hekle en shorts har eg egentlig aldri tenkt på, men denne var da riktig så snaisen, ikkje det? Garantert kjapp å fikse er den også, hekle 2 biter og sy sammen + den har stor spennvidde i målene sine 🙂 Det finnes også en tilhørende Topp, den kan du sjekke ut Her Inne.

 

MARBLE SHORTS
Bildet over
Str S til 5XL

 

 

 

 

 

Designet av By Katerina

 

Denne ser jo skikkelig comfy ut! Har hatt noen slike i kjøpevarianter tidligere og de har vært skikkelig digg!
Kanskje eg burde heklet meg en? Den er heklet i bomull med forsterkning 🙂

 

FOREVER YOUNG JUMPSUIT
Str S til 5XL

 

 

 

 

 

Designet av By Katerina

 

En skikkelig kul måte å kvitte seg med en haug med rester! Heklet i tynn bomull!
Våg å bruk farger, og lag deg tidenes fresheste sommerkjole 🙂

 

SUMMER OF LOVE DRESS
Str S til 5XL (opp til 145 cm i brystvidde)

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vettu ka? Eg er sånn trøtt i hodet ennå! Ja på en litt merkelig måte føler eg, følte/kjente du noe etter den derre vaksinen? Kjenner ingenting i armen i dag, den var bare litt øm i går,
men hodet føler eg sitter skjevt på skuldrene…!?

Vel vel, det må bare komme seg på plass fordi eg skal ut å handle for mor mi! Sånn er det! Ali tok jo handlingen vår i går så det går helt fint. Eg skal ut på IMS da for vår del å kjøpe fersk kjøttdeig i slaktedisken – Amira har bestilte lasagne til i morgen så da kommer hun og Eirik hit etter jobb 🙂 Blir så kos atte! Kaaanskje me får flere hyller på veggene? Men du VETTU KA?? Akkurat nå befinner denne berømte bokhylla seg på utkjøringa fra Randaberg! (Nabokommunen) Dvs si at den KOMMER I DAG!! Har vel aldri vært så spent på noe eg har bestilt før! Annonsen eg bestilte fra er den type eg tenker som dette om:
“Det DER er for godt til å være sant!” Så ja, eg er veldig spent!

Nå er jo alt av garn på plass i Kallaxhylla på Hobbyrommet og eg kan begynne å smårydde alt dillet på plass.
(Det er mer Garn til Salg HER INNE) Ingen forhastet bevegelser, for alt skal få sin egen plass for å unngå kaos! Garnrommet er altså tomt for garn, meeeen det inneholder ennå masse DILL! Det er der “problemene” kan oppstå…Kanskje eg til syvende og sist bare kjøper en boks, putter alt opp og gjemmer den under ett eller annet!? Får sjå får sjå!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
FREDAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Jeg liker helt klart kjoler bedre enn shorts. Kan ikke huske sist jeg eide en shorts.
      Og du, nå som du har vært så flink rydd ferdig også på gsrnrommet. Ikke noen sånn boks med “aner ikke helt hva jeg skal med” gjemt under ett eller annet

Siste innlegg