GARN – Første mann til mølla!

 

Ja, nå rydder eg med en hard høyre arm *ler* Lukker øyene litt og tenker: “Disse har ligget urørt siden 2017” – Javel da, men eg er nødt om eg skal ha plass til det eg vil, og må ha i hyllene mine.

Bare for å ta dette med Porto/Frakt først: Nå har eg sjekket det å sende pakker med “Helt Hjem” og nå kan vår adresse også sende med dette. Men, det koster ikkje 80 kr, det koster FRA 80 kr. Pakkene eg sender er over målene for å få prisen til 80 kr, dvs eg må opp til stor pakke og den koster 139 kr. Se HER INNE

De pakkene eg har som veier under 1 kg, sånn rundt 7-800 gr er likevel over cm målet så prisen hadde vært over 140 uansett. Derfor tror eg bare eg sier at det er prisen på garnet + 140 i porto, så kan eg avgjør om eg kjører ned på posten med de eller “Helt Hjem”. Syns det er litt risky å legge de ut her endten det er på dørmatta eller under postkassa. Til nå er det uansett eg som har “tapt” når det kommer til porto for det har vært over 140 hver gang haha Men det tar eg på meg, og går helt fint 🙂 Men, stol på det: Viser det seg at 140 er for mye for akkurat den pakken du kjøper, ja da vippser eg tilbake det som var for mye 🙂

 

 

Ok Ok , la oss nå gå videre til GODSAKENE:

 

PAKKE NR 1:

Falk
15 hele nøster + 78 gram
850 gram

Pris: 300 kr + porto

 

 

 

 

 

PAKKE NR 2

Sisu + 2 nøster Kult sokkergarn fra Austermann
Ca 500 gram

Pris 200 kr + Porto

SOLGT!

 

 

 

 

 

PAKKE NR 3

Tjukt sokkegarn fra Sandnes (Mener det er Perfect)
+ diverse rester av Østlandsgarn

Pris 150 kr + Porto

SOLGT!

 

 

 

 

 

PAKKE NR 4

Silja Garn
1 pose med 700 gr – 200 kr
1 pose med 400 gr – 120 kr

Kjøper du begge sier me 300 kr + porto

SOLGT!

 

 

 

 

 

PAKKE NR 5

Rubin (Babyrosa) og Safir (Natur)
760 gr

Pris 150 kr + porto

 

 

 

 

 

PAKKE NR 6

PEER GYNT
1,4 kg

Pris 500,- + Porto

SOLGT!

 

 

Eg tror me fortsette med å ta det pr sms, så lenge dere skrivet et navn i meldingen var dette veldig ryddig for meg. Verre hvis noen sender mail, chat både her og der under diverse nick og navn *ler* Så ser du noe du vil ha send meg da altså en SMS på nr 93 89 92 25

 

 

* * * *

 

 

Nå begynner det virkelig å tømmes inne på Garnrommet, tenker eg sklir inn der å rydder bort resten 🙂 Når alt som skal inn på Hobbyrommet er på plass er det dags for rydde alt rotet som er produsert i prosessen 🙂

Har en del kurver (både små og store) som dessverre må flytte! Bor du i distriktet og trenger kurver så selger eg de for en billig penge. Det er ikkje forsvarlig å sende det, og da tenker eg i forhold til porto/frakt. Send meg i såfall en sms om du vil komme å se på kurvene. Den dyreste kurven selger eg for 200 kr (fordi den VAR veldig dyr som ny for 2-3 år siden) ellers er alle de andre billigere.

 

 

 

 

 

 

HA EN FLOTTERS
KWELL

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg