Hva er det beste for en debutant??

Designet av Knits By Chaerry

 

Jo, det er jo så klart å vinne, eller å “slå an” 🙂 Det var jo f.eks som den gang i 2007 da eg våget meg til med å invitere til stort strikketreff her i Tananger! Det kunne gått begge veier, men det gikk bra og det eskalerte i noen år og helt til me sammen satte Guinnes Rekord i strikking. Samme greia da Dib ble sendt til Oslo og NM i 2018, han kom hjem med 4 av 4 mulige medaljer inkl tittelen; Norgesmester, Sånt gir mersmak og det føles fantastisk godt!

Ravelry har nå startet med en nye kategori: “Spotlight Debut Patterns” – der kommer alle som legger ut sitt første design opp, eg vil jo trooo at de er like spente som det både Dib og eg var da me begge var debutanter på hver vår måte. Knits By Chaerry er nok sikker veldig spent på mottakelsen av designet sitt hun også, så hva med å gå inn å laste ned hennes mønster (hvis du liker det da) og gi henne en deilig morgendag med en følelse av å lykkes?

 

 

 

Designet av Knits By Chaerry

 

Sokkene er “rene” og lekre, kan fint brukes både til hverdags og om du skulle kle deg litt mer enn som så 🙂 Sokkene strikkes med tynt sokkegarn på pinne 2,25 – Bare det gjør jo at de blir lekre ♥ Hælen er Short-Row, men om ikkje det er “din” hæl er eg ganske sikker på at du kan strikke din egen 🙂 Et lite, men lekkert strikketøy å sette seg ned med når julefreden senker seg og alle er fornøyd, ja rett og slett når jobben din er gjort ♥

 

COFFEE TIME SOCKS
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Ja ja jaaaa…..så gikk også denne dagen rett i dass!!! Var i grunnen ganske sur da eg våknet alt for tidlig med alt for få timer å øyet i morges! Resultatet ble jo at kl 10 i formiddagen måtte eg bare kapitulere og krype under dynene i Amira sin seng. Klask!! Sov til kl 15….ALLE de timene som eg skulle bruke til så mye annet enn å sove…Passe pizt ja! Vel vel, nå har eg fått gjort ferdig de gavene som skal sendes ut i morgen, men alt det andre står fortsatt å venter på litt oppmerksomhet. Natt til i morgen er det viktig å få nok søvn! Da får me besøk og eg har ikkje tenkt å sitte her som en zoombie! Så allerede nå har eg tatt mine dyne/puter inn i senga til Dib, satt opp vinduet for å lufte godt. Dib er jo på hyttetur så det går fint – Eg trenger virkelig en godt natt med NOK søvn! Eneste måten eg kan få ladet skikkelig på.

Planen pr nå er i grunnen å legge seg litt tidlig, senest kl 01.00 – Hvis eg da sover i 7 timer (som er nok for
å kvalifiseres for ei god natt) kan eg stå opp kl 8 – Da har eg mange timer som eg kan få gjort mye på. Egentlig skulle eg stått på kjøkkenet nå og tilberedet Taco til Amira kommer hjem, men så langt har eg ikkje kommet ennå…Har også kommet over ei digg oppskrift på Salt Karamellsaus!! Ahaaa finnes det noe bedre enn det å tømme over litt vaniljeis?? Har i grunnen bestemt meg for å prøve, når vet eg ikkje helt – Kanskje i kveld? Det skal i følge oppskriften gå ganske så fort 🙂 Kan jo ennå få gjort mye i kwell, selv om Amira og eg i grunnen har
en date her i sofaen sammen med “Hjem til Jul” på Netflix ♥

 

 

KOS DEG OG LAG
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg