Hva er i pakken fra Canada??!!

 

O`la la Gjett om eg har ventet på denne pakken! Woop Woop! I dag plinget den inn i postappen med hentekode 🙂 Fikk melding fra posten i går at de trengte info om innholdet, dette fikset eg og i dag var den her.
NÅÅÅ er det mulig at eg går i hi ei stund *ler*

 

 

 

 

Det var 15.juni at eg kjøpte denne boksen her fra DIY Mandala Stones og endelig hadde eg funnet verktøyet eg har leita etter i noen år uten å vite hva eg leita etter!

 

 

 

 

Innholdet i eska JuHuuu 20 små glass med maling – Det er drøy maling + at det er såååå lite som brukes om gangen…Dette er Det store Mandala Kit, maling og verktøy. Eg har maling fra før, men tenkte det var greit å få orginalmalingen for å vite hvilken konsistens malingen er 🙂

 

 

 

 

Utenom kjøpte eg Settet med de store Dotting verktøyene, så da har eg alle fra 1 til 28 🙂 Greit når eg første shoppet og bare ta alt…det er jo shipping på dette…OG toll 🙂

 

 

 

 

La meg si det sånn…det ER dyrt med hobby, nesten uansett hvilken hobby man har…eg er jo en litt sånn multi hobbygal person…Derfor kjøpte eg alt eg trengte med en gang for shipping hadde blitt det samme, nemlige $35….Totalt betalte $115 + at eg fikk 380 kr i toll som eg betalte når eg hentet pakken. Nettbutikken har nemligen ikkje lagt til VAT ved kjøp. Vel vel, så nå vet du i allefall hva det vil koste til slutt om du er samme type gal som meg 🙂

Hadde tenkt å ha alle disse verktøyene stående i et stort glass her på hylla, men heldigvis så leste eg litt om hvordan oppbevare: De bør ikkje stå for å unngå at det kommer skraper i flatene som malingen skal på, derfor la eg silkepapir i eska de kom i så får de ligge der. Like greit 🙂

 

 

 

 

Du husker gjerne for et par uker siden når eg fikk den store pakken med maling? Eg fikk jo i grunne feil maling i forhold til hva bildene viste, selger innrømmet at han hadde sendt feil. Tilbød meg halvparten av pengen tilbake, men eg spurte om han ikkje i steden for kunne sende meg metallmalingen i samme serie og det gjorde han 🙂 Tok kun 10 dag, super service det vil eg si så nå kan eg dotte herfra til….evigheten!

Men før eg helt starter på den galskapen har eg 2 serier med maskemarkører som eg skal gjøre ferdig +
eg må spise litt! Har jo vært på Topptur i dag 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Burde søke om utvidet døgn. Er jo så mye moro å holde på med.
      Lag deg en fin kveld på hobbyrommet ditt.
      Klem fra Liv

    2. Det er mva du betaler når sendingen blir
      fortollet inn i Norge. Ikke toll. MVA på 25% av vareverdi og frakt. Hilsen fra nerd som jobber med frakt av varer ut og inn til Norge.
      Gleder meg til å se resultater av dette. Gøy å følge med på alt du lager.

      1. Ahaa stemmer, men eg lurte litt for eg sjekke posten.no….der står det forenklet toll 149 kr (Det gjaldt varer opp til 3000) Så eg spurte han på posten er hvorfor det ble 380 kr? Han var litt usikker, men trodde det var noe gebyr. Eg trodde det var toll fordi posten sendte meg melding i går og ville ha tolldokumenter.

    3. For noen flotte farger, gleder meg til å se hva du tryller fram med dette 👏👏👏🤗

Siste innlegg