En ny dille + nok en gang GOD service!

 

Ååå eg har ventet lenge på dette, ja det var første gang sommeren`18 at eg ramlet over noen som drev på med Dots Mandala, men eg fikk aldri svar på HVORDAN dette ble gjort. Eg glemte det i perioder, men til stadighet dukket dette opp igjen….nå i vår var det på an igjen, men da fikk eg endelig tak i OG svar fra en designeren som ga meg en link til hvor hun kjøpte verktøyene! Woop Woop!

Når det gjaldt malingen brukte hun nesten utelukkende AMERICANA fra DecoArt, hun sa den var dyr, men at det var verdt det. Ok…var jo håpløst å få tak i akkurat den malingen da Amazoon f.eks ikkje sendte til Norge. Fant de etter hvert på Aliexpress, spurte henne om det var den samme, og det var det.

Å ja, den var forholdsvis dyr der også, men maling skulle eg ha!

 

 

 

 

Eg kjøpte denne pakken; 699 kr + 129 kr i porto – 50 ml flasker, de er små, men med tanke på mengde maling som brukes blir det drøyt. Regnet med at disse ville komme om en måneds tid, men de kom i natt!
Jøss, ble noe skuffet da eg pakket de opp….

 

 

 

 

…det var jo ikkje AMERICANA…Sendte melding til selger å sa eg var skuffet…Han la seg helt flat å så nå at han hadde sendt meg feil, men at dette også var en veldig god acrylmaling. Eg fikk tilbudet om å sende den i retur og han dekket utgiftene + eg kunne få pengene tilbake eller han kunne sende ei eske med AMERICANA….Eg kunne også velge å bare beholde malingen og få tilbakebetalt halve beløpet. Det er jo veldig bra tilbud selv om eg regnet med at det ville ta en evighet før pengene var tilbake… Mens denne samtalene på gikk hadde eg allerede pakket opp malingen og testen den, og ja: Den var virkelig bra, den rant ikkje og den tørket fort.

 

 

 

 

Eg sa eg ikkje ville returnere den for eg var i grunnen fornøyd, selv om det var feil maling. Spurte om han heller ikkje kunne sende meg denne pakken med metallicfarger i steden for penger i retur, og det kunne han ordne, sa han. Han trengte bare at eg registrerte det som et kjøp for å få opp ordrenummer og adressen min igjen –
Det kostet meg….Hold deg fast: 0,11 øre hehe Så ja, da er eg i grunnen veldig godt fornøyd! Dette metallicsettet koster forresten 476 kr så det ble jo en god deal til slutt 🙂 Det må vel kalles god service!??

 

 

 

 

Venter fortsatt på verktøyet fra Canada...de sa det kunne ta litt tid…Kunne ta opp til 22 dager (Pga Covid??).
De sendte det 17.juni så da bør eg jo ha det over helga og DAAA…vel, da kommer eg til å ta helt av! I mens kan eg forberede litt glass og flasker som skal dottes herfra til…evigheten!? hehe Må nok også en ny tur ut på Ringo etter flere farger i
denne AcrylSpraymalingen 🙂 Ser jo for meg mye gøy og fint som eg kan male og styre med….Er bare å glede seg! Woppe di WOoOP! Men du? Blir med på Give Away`n her på Bloggen! Du kan vinne lekkert Sokkegarn i Juledesign, alle trenger et par julesokker – HER kan du delta 🙂
Trekker 3 vinnere Søndag 9.juli 🙂

 

Nå blir det flere “pepperkaker”, snømenn og julenisser
her på Hobbyrommet + et par kg glitter!

 

 

 

KOS DEG OG NYT
FREDAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. Lenge før jeg visste hva mandala var, mens guttungen var liten, malte vi ‘magnettopper’ med stjernehimmel og marihøner på *S* Da brukte vi knappenåler med glassbord stukket inn i en blyant eller pinne for å gi noe å hold i *S*

Siste innlegg