Hva fortrekker du? -Med eller uten? Begge deler?

 

Det er nok ikkje til å unngå å få med seg at eg driver med en “småskala produksjon” av strikkedubbeditter om dagen 🙂 Det går mye i maskemarkører og de ER små, mye dill og det tar virkelig tid, men gjett om eg koser meg 🙂 Alle mine varianter blir laget i begrenset antall pga overnevnte, kall det gjerne limited edition. Dessuten ønsker eg jo at det skal være litt spesielt å eie noe eg har laget og ikkje noe gud å vær mann har –
Derfor lager eg de for hånd i Cernit, umulig å lage helt like.

Nå var det ikkje akkurat en masse selvskryt eg var her for å skrive, men det eg oppriktig ønsker å vite er: Liker du markører med Ring eller Karabinkrok? Vil du f.eks ha en ring som passer de fleste strikkepinnestørrelser,
eller markører med forskjellige ringer? Altså noe mindre ringer også?

Kanskje det blir mulig for meg å finne ut hva flertallet egentlig foretrekker? Du vet det, eg skal jo bli med som “utstiller” på Strikkefestivalen i Stavanger i år og det skremmer i grunnen vannet av meg og i dag var det jaggu meg på håret at eg fikk plassen! Eg har misforstått noe på veien og trodde alt var ok, men så fikk eg en mail
i morges som fikk meg ut senga fortere en svint! Alt var i grunnen i orden bortsett fra at eg måtte kjøpe markedsplassen på nett! Ikkje sant!?! *ler* Kom meg på beina, fant frem Visakortet og fikk det gjort, siste ledig plass gikk deg moi og Monica (MocinaDesign). *Puster lettet ut* Som nevnt tidligere så stiller MocinaDesign med Strikkevesker og andre kjekke ting me som strikker/hekler elsker å ha masse av! Du kan sjekke Instagramkontoen hennes, eg kjøpte ei flott strikkeveske av henne her tidligere – Flott arbeid!
Tror nok Monica og eg skal kose oss, me er gode på det 😀 

Sauene over på bildet som skal bli markører kommer ikkje for salg her på bloggen (Ikkje før etter Strikkefestivalen i så fall om det er flere igjen), men eg har mange andre som ligger til salgs HER INNE. De kommer eg ikkje til å ta bort, er det flere igjen når strikkehelga kommer plukker eg de med meg 🙂 Det blir nok heller ikkje laget flere av de samme variantene som ligger ute – Du vet; Limited Edition 🙂 

Nå fikk eg akkurat 3 pling i postappen: En pakke med mer Cernit, et pakke med Posca tusjer og en pakke fra Kina med masse gøy! Så ja, da må eg nesten stikke 🙂 Etter på blir det dekorering av detaljer,
lakke og litt knaing på leire 🙂 

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

12 kommentarer
    1. Egentlig et vanskelig spørsmål. Men innser at jeg stort sett faller for figuren, og da spiller det ingen rolle om det er ring eller krok….

    2. Knallfine sauer, likar godt karabinkroker på markør men kjekt med begge deler/ alle typar. Mangfald på eit vis🙂

    3. Ja, takk begge deler🙏🤩
      De sauene er skikkelig kule! Vært gøy å se en slags step for step forklaring der du viser hvordan du lager dem🌞

    4. Hei folkens.
      Fikk en hyggelig pakke i posten i dag. Så fine sauer. Det må jeg si at dem er av ypperste kvalitet. Altså for en pirkejobb.
      Men altså…..dette er kvalitetshåndarbeid!! Løp og kjøp!!

      Tusen takk for fine sauer!! <3

Siste innlegg