Hva gjorde du mens du så ESC??

 

Da stemmegivingen snart i havn og Sveits ligge spå 1.pl! Så rart for det var faktisk den eneste sangen eg syns eg kunne akseptere *smiler* Ellers syns eg det var MYE kaos! Herregud for et sirkus og kaos *ler* Begynte med å sitte å se på, satt her på Hobbyrommet, men eg måte gå over til å bare høre….Ble lit for mye! Som vanlig kan eg ikkje bare sitte å se/høre, eg må også gjøre noe….Startet med å sitte å strikke, men havnet over på støping da eg fikk en idé! Nå er ikkje eg en religiøs person, men da eg fant denne formen på et kors syns eg den så bra ut, og korset? Vel, det ble ganske så bra syns eg! Likte teknikken eg fikk til! Støpt i stein og skal knytes på en svart semske snor er planen 🙂 Et smykke som krever litt lengde på snora vil eg tro,
korset er ca 8 cm lang.

 

 

 

Ellers måtte eg teste teknikken på noen av de andre bruksformene, et lite fat og ei skål 🙂 Støpe 2 runde med disse tingene, runde 2 ble ikkje like bra…men fullt brukbar likevel – Sånn er det når man bruker ukontrollerbart materiale…blir forskjellig fra gang til gang.

 

 

 

 

Brukte svarte pigmenter i kwellensa støping, gikk bedre denne gang enn forrige!
Litt kaos her på skrivebordet og ja, eg har absolutt fått strikket noen striper også 🙂

 

 

 

 

 

Må absolutt si meg fornøyd med dette! Hva syns du?
Se der ja…der føk Israel opp på 1.pl….vel vel

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Det har jeg ikke sett på mange år. Skjønner ikke vitsen 🤷‍♀️ Tror siste gang jeg i det hele tatt gjorde et forsøk på å se på, var det året TIX var med. Men i år har jeg jo sett litt uansett, ufrivillig, i nyhetene. Egentlig er det ufrivillig at jeg ser nyhetene også😉
      Bruker å se Moldes fotballkamper, og engelske krimserier, som Vera og Shetland, men ellers? Svært lite

    2. Du ass.. Sveits faktisk, men nå har jo du litt Sveits i årene.. måtte forresten le, en ikke-religiøs muslimsk dame som sitter hjemme og støper kors 🙈😂

      1. Haha ja, ikkje sant!?!?!? Galskap haha Men men, sånn er det! Eg satt å hørte på GP og når han fra Sveits sang syns eg det var behagelig å høre på kontra alt den hylinga, så da måtte eg se…Syns han var søt og tenke: “Han bør vinne” hehe

Siste innlegg