Hva med en helt enkel kjole? -Oppskrift

Designet av Hannah Cross

 

Enklere enn dette kan det neppe bli! Dette er en kjole alle kan fikse, uten de store problemene 🙂 Litt rart med denne kjolen…så den først for noen dager siden…etter det har det poppe opp mange av denne kjolen, publiserte av forskjellige personer…Hmm først tenkte eg; Den er “stjålet” for noen er nemlig gratis…ble usikker for det poppet opp ganske mange…! Kan det være samme person bakom flere bare for å få blest tro? Ikkje vet eg...Alle kaller kjolen for det samme, og hun her gir den bort gratis! Hmm syns det var en del som skurret her ja, men eg likte bildene til den eg poster best, men velg deg gjerne den som er gratis…tenker eg hehe

 

 

 

Designet av Hannah Cross

 

Kjolen på disse bildene er heklet i bomull/Acryl, sikkert greit nå om sommeren, ellers kan den fort blir tung.
Tenker gjerne et lett og fluffy garn!? Kunne blitt bra, ellers er eg jo litt glad i sånn “Granny” hekling da –
Mye stilig man kan bruke det til så hvorfor ikkje en kjole 🙂

 

GRANNY STITCH DRESS
Bildene over
Str fra 76 cm til 157 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

1.juli – Ja DA skal det jo være sommer, ikkje det?? Hmm ikkje mye som minner om 1.juli her i vest i allefall…13 gr og overskyet minner mer om en helt grei høstdag…Sånn skal det være ca hele uka…+ regn sånn av og på…
Så nei, ikkje mye sommer å hente! Me får satse på at august er måneden i år 🙂 Jaggu godt eg har mye eg kan styre med her på Hobbyrommet! Det males og strikkes, mer støpemasse i hus i morgen…Sitter å teller på knappene OM eg skal sette i gang med Fimo…Har utsatt det siden eg må få ferdige disse Fluffy Bunny...
Drar eg frem Fimo forsvinner kaninene fort bak i køen…Vel vel, har fortsatt god tid!

 

 

 

HA EN STRÅLENDE MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Greia med denne kjolen er at Taylor Swift hadde på seg en sånn, og da klikker jo moteverdenen litt 🥰 Tror de fleste har heklet denne etter bildet av henne som lå ute noen dager før denne “greia”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg