Hva med litt avslappende lappestrikk?

Designet av Laura Penrose

 

Riller og lapper…sukk…noe av det enkleste, men fy søren det er kjekt også da! Så hva med et par puter i vårens farger!?!? Ja våren! Greit å starte med det når du er ferdig til jul, alltid et hakk foran vettu 🙂 Ser også at disse putene her blir lekre i julens farger om du finner frem turbopinnene!

 

 

 

Designet av Laura Penrose

 

Putene har en god størrelse og det egner seg godt å ha mange i sofakroken! Ser her hjemem når ungene er på besøk…De samles opp på alle putene i sofaen, tror de harr reagert negativt om sofaen var tom for puter *ler*

Putene har en strikkefasthet på 18 m (Strikket på pinne 4) Her er absolutt muligheten til
å få ferdig ei pute eller 2 i en fei!

 

 

STELLA QUILT CUSHION
Bildene over
Str 50 cm X 50 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Ååå for en morgen!! Absolutt et supert turvær…! Eg kan bli med søs på topptur i dag, står ikkje på lysten,
men eg må få overtaket på kaoset som råder her hjemme…sukk

 

 

 

“Der borte” har eg vært på flere topper…synd å se at flere topper har blitt ødelagt for at me skal betale dyrt for strømmen…Er ganske trist å sitte på en topp, se ned på andre topper hvor det ser
ut som om de har lagt E39 over fjelltoppene…!

 

 

 

 

Ett stykk bortskjemt katt….♥

 

Jaja, er vel bare å starte der eg slapp i går….Kanskje eg ombestemmer meg å snører på meg turskoene først…
Er sånn rasløs i kroppen, men bør blir ferdig her hjemme…Du vet når du påfører deg selv dårlig samvittighet (uten grunn for så vidt) Ååå den følelsen gnager!! Blir ikkje tur i morgen heller, da skal eg kose meg hos Amira og de + Amira og eg skal ut på noe eg syns er gøy – KUN i ført pysjen! *ler* Håper virkelig at det er samme vær i morgen!! (Nekter å tro været på Yr som melder regn i morgen…) Hvis ikkje kan de bli bitende kaldt haha

Jaja, får bare starte dagen..

 

 

 

NYT DEN!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. De lappeputene var jo så enkle, men likevel så fine. De der kunne selv jeg ha klart.
      Ta deg en topptur i dag. Tror ingen stikker av med alt du mener du bør gjøre hjemme mens du er borte. Det er fremdeles en uke til første helga i advent.

    2. festlige puter ,jeg har laget 2 puter i julegave i kontstrikk ,lurer på om eg skal lage meg et nytt panneband i kontstrikk ,skulle hatt en rød en :=) men først blir det et par sokker til en liten herremann på 5 år,ha en fin dag ,nå har jeg akkurat blitt ferdige med nedvask av kjøkkeninnredning

Siste innlegg