Hva skal du strikke på i jula? – En kjole, kanskje?

Designet av Camilla Vad

 

En deilig myk og koselig tunika som du garantert klarer å strikke ferdig når du setter deg ned for jula 🙂 Ahaa når man er i mål med det man ønsker å gjøre er det nyyydelig å ta på seg en passende pysj (Gled deg til du ser min julepysj!!! Ho Ho) og sette seg i go`stolen med et nytt prosjekt – Det har pleid å skje Julaften morgen her hos oss, da overtar Ali kjøkkenet og står for middagen resten av jula. Da har jo eg “jobbet” på kjøkkenet i 23 dager så det skulle jo bare mangle haha

 

 

 

Designet av Camilla Vad

 

Tunika strikkes top/down, pinne nr 6, korte ermer og en ellers kort kjole (tunika),
tja det bør absolutt være overkommelig i juleferien 🙂

 

MAGNOLIA BLOOM TUNIC
Bildene over
Str 110 cm til 150 cm i overvidde
Engelsk og Dansk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Oj Oj Da er jula satt i sving! Eg kom i mål med alt pynten ute i går, nesten i allefall! Satt i går kwell å perlet + strøk de 2 siste (tror eg) figurene som skal opp der ute. Planen er å perle noe mer smått, ja eg tenkte faktisk på snø….! Får se hvordan dagen blir! Planen i dag er å pynte ferdig stua og Ali skal montere opp alle utelysa på terrassen. Det kan bli en ISKALD affære, men eg sa til han i går at han burde gjøre det da….men du vet: “Ja eg skal gjøre det i morgen….!” Han skal heldigvis ta seg av helgehandelen siden eg har en del å gjøre her hjemme 🙂

I følge Post App`n skal det komme en relativt stor pakke i dag! HÅPER den kommer for opp i den pakken er det en gave som eg skal gi bort fortere enn fort! Den pakken har ingenting med JULEKOSEN som starter på søndag
å gjøre, dette er en liten utenomgave som eg skal gi bort – Det blir kos! Håper å få det klart i løpet av dagen, hvis ikkje blir det i morgen. Det blir en kjapp Give Away for den må eg faktisk få
i posten allerede på mandag til den som er heldig.

Vel vel, da er det faktisk bare å starte!
Deilig at Ali vasket hele stua her om dagen, så da “kjøøør vi!”

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg