Hva skjer på Hobbyrommet om dagen??

 

Egentlig er det bare surr her inne om dagen og ingenting konkret….Venter på for mye i posten til at eg kan komme skikkelig i gang….Stoff&Stil er tomme for en del av det eg trenger for å komme skikkelig i gang…I går sendte eg mail til samme butikk i Kr.Sand fordi eg så på lageret deres at de har inne…nå håper eg på svar!!

Så når eg ikkje kan gjøre det som står på blokka finner eg på alt alle vas *ler* Har blitt litt pingviner i denne ventetiden…sukk…kanskje det kommer noe verktøy og diverse i posten i dag…?

 

 

 

 

Har nå i allefall fått testet den nye Acrylmalingen på boks, ja og den står virkelig til forventningene og prisen(??) Er i allefall kommet frem til at eg MÅ HA noen flere farger og ideéne baller på seg!

Men nå først av alt skal eg ut å bestige et par fjelltopper! Ikkje verst på en tirsdag! Har ikkje vært i form etter at eg sto opp i dag, men nå ser det ut for at eg får kommet i havn! Får lage meg en havresmoothie og satse på at det går greit 🙂 Akkurat nå regner det her, men me skal et stykke avgårde og der er det i det minste meldt opphold, men at det blir en våt tur er eg sikkert på – Har jo regnet i bøtter og spann de siste dagene!!

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg