Hva søren gjør eg nå da??

Designet av Tammy Canavan-Soldaat

 

Iiiikkjeee SANT!?? Du som kjenner min mani for lappetepper kan jo bare forestille deg hvilken tilstand eg er
i nå…!?? Hjernen jobber på spreng og leter etter løsninger!! Ååå hjelper jo heller ikkje så mye når eg har en stor kurv full av Finull rett her ved siden av meg….Opp i der har eg jo et påbegynt Dominoteppe og det kan ganske kjapt bli til dette teppe her!! Er jo bare å trekke ut pinnen og si Hasta La Vista og starte på nytt…!

 

 

Designet av Tammy Canavan-Soldaat

 

SERIØST!?!? O M G ! Sååå lekkert og så stilig! Det er rett og slett “bare” en hel haug med Dominolapper som sys sammen. Pga vinklingene her må det sys sammen fordi “mønsteret” dannes av retningen til fellingene 🙂
Etter hva eg ser kan noen sys sammen og andre kan strikkes opp fra de som er sydd sammen, men men,
alt du trenger å vite finnes jo i oppskrifta 🙂

 

SLIDING TILES BLANKET
Bildene over
En lapp etter oppskrifta er ca 11 cm X 11 cm

 

Teppet ligger også på designerens blogg HER INNE, der er oppskriften gratis, men da må du også vite at oppskriften du betaler for er bedre. Dvs at du får mer “hjelp” i kjøpeversjonen  tips og råd ang fargevalg og hvordan du kan planlegge dette. I bloggen er alt svart hvitt. Kjøper du oppskrifta er det Pdf filer som du kan lagre,
ikkje minst og til slutt: Du støtter en designer for alt arbeidet som er lagt ned i dette flotte teppet 🙂 Vil absolutt anbefale en godt utarbeidet Pdf fil “hver dag hele uka”!

 

 

* * * *

 

 

Mandag, Kuling og pga vindstyrker er det -2 som er den følte temperaturen…dermer forkaster eg bare lysten
til å gå ut å grave i grønnsakkasse og blomsterkrukker…Ja eg vet eg kan fint “sette” frø inne,
men eg gidder ikkje dette styret i år også…

 

 


Sånn her hadde eg det meste parten av sommeren i fjor, til slutt måtte eg knyte de fast i gardinstanga!! Men! Det ble masse små søte og GODE MiniMeloner da så litt verdt det var det jo 🙂 Eg har masse halve førposer fra i fjor, men da eg handlet på fredag gikk eg forbi frøstativet på MesterGrønn…! Åååå det holdt hardt, men eg klarte
å bare gå forbi
, tviler eg klarer det neste gang! Det er jo så kjekt å plante og ikkje minst er det jo fantastisk når du f.eks dra opp den første reddiken eller gulrota og bare nyter! Hvis du kjeder deg nå når me bør holde oss hjemme er det å plante frø noe du kan bruke tiden på 🙂 Eg vil jo trooo at det kanskje går fint å sette frø ut nå? I allefall her i sør da. Eg pleier å dekke til kassen med sånn svart duk de første ukene bare for å skåne frøene litt,
men etter det er det jo bare å vente 🙂

Anyway…nå skal eg på badet å shaine meg selv litt og siden eg likevel sitter her alene så blir det vel kanskje litt perlerier vil eg tro. Putter en podcast i ørene så blir nok dagen fin etter hvert vil eg tro 🙂 Det beste hadde vært om eg tok på meg de nye jobbeskoa og bare gikk en lang tur! Det VET eg hadde gjort veldig godt,
men formen er ikkje helt “der” i dag.

 

 

 

LAG DEG EN GOD
DAG DU OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Det teppet er jo en våt drøm for oss som elsker lapper «dånklaskigolvet»

    2. Haha så det teppet på ravelry i går og tenkte på deg!!
      Stor digital klem til deg

      1. Ikkje sant!? Åååå så herlig liksom 🙂 Hodet spinner ennå….har liksom ei bukse som også hadde planer om å komme seg på en pinne da…*sukk*

Siste innlegg