“Hva strikker du?” -Ei mus selvfølgelig!

Designet av Claire Garland

 

Altså! Awww I’m i LØøøøøøv!!! Det er nesten så eg får tårer i øynene for den er jo såå søt! Å nei, eg er ikkje redd for mus, om Milo (<–Katta) kommer inn med ei skadefri mus har eg ikkje bry i det hele tatt; Eg lukker dørene inn til resten av leiligheten og lar musa være i fred i stua. Enten så tar Milo (<—-Katta) den, eller så vandrer den ut selv slik den gjorde sist gang. Musa har jo uansett ingen ønsker om å vandre rundt på et stuegulv uten mat så da finner den som regel døra ut ganske kjapt. Er lite vits å springe etter den med en tøffel (Ali sin variant!) Hva da? Skal du smække den flat til gulvet? Hva da da? SPLÆSJ!? Åsså må du vaske – ekkelt! Nei da, mus er skjønne dyr og vær du sikkert på at eg skal strikke ei, aller helst ville eg jo hatt en hel gjeng! Hvorfor ikkje liksom? *fniser*

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Selvfølgelig skal ei mus ha genser, noe annet hadde jo vært rart!
Det er jo kaldt og ikkje minst er det snart jul – Helt perfekt!

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Dessuten så vil Denne Katten få seg en lite koselig kompis ♥
Den lille musa er strikket i DETTE GARNET fra Drops og det er søren ikkje mange meterene du trenger 🙂 Garantert at du har noen smårester som kan brukes, men hvis du kjøper så trenger du: 1 i perlegrått, Hvit og Murstein – Da kan du i grunnen befolke hele Musebestanden i landet 🙂 Åååå tenk så koselig å ha noen mus
i heimen til jul, som står å lurer ved gulvlistene 🙂

 

 

LITTLE MOUSE IN A SWEATER
Bildene over
Ca 10 cm høy og helt nydelig

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg har god gang på Juleperlerien i dag, ja det baller bare på seg liksom….Om eg er ferdig?? HA! E du løyen eller! Jo mer eg perler jo MER vil eg ha! Heldigvis er eg ferdig med de stooore perlerien, eller…..Anja Takacs har sagt på Instagram at hun i disse dager designer ei STOR julekone til den store Julenissen eg perlet i vår!
Ja og HU må eg jo perler!! *står å tripper og venter*

Er litt på farten akkurat nå, har smelt sammen en rimelig bra spagettisaus og skal koke ei gryte med Tagliatelle før ungene svinger hjem om for litt mat. Er i grunnen litt sulten selv også så det skal bli godt. Etterpå? Hmm tror eg skal perle litt til, bare litt til, før eg har lyst å sette meg ned med en serie og strikketøyet 🙂 Jepp, det har eg lyst til! SÅ da spør eg igjen: HVA STRIKKER DU?

 

 

KOS DEG
OG NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Åh den musa va søt😍😍
      Her går det i kluter, men skulle ha strikket på dress til snuppa som blir 4 år snart.
      Og heklet ferdig bestemor ruter til svigerdatter nr 2’s lappeteppe!
      Jaja det blir ferdig når det blir ferdig😋😋

    2. Jeg har begynt på siste ermet til Sunday sweater til barnebarn på 15 år. Julegave til henne.

Siste innlegg