Hvilke farger velger du deg? -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Susana Damborenea

 

Ja eg vet, du vet at eg elsker striper, alle typer striper egentlig. Stripene på denne genseren må eg si eg elsker
og kunne fint brukt. Kjenner også en del som burde gått med slike farger bare fordi de bør lære seg at et mangfold er så viktig – På ALLE måter 🙂 Selvfølgelig så velger du selv fargene på dine striper, her er mulighetene mange og du kan skape en genser med flere utrykk. Ellerbruke en farge som vil gi genseren en annen mening?

Vel, det er jo helt opp til deg 🙂 I bunn og grunn er jo også regnbuen bare en regnbue
og trenger slettes ikkje bety så mye mer enn akkurat det ♥

 

 

 

Designet av Susana Damborenea


Det som er litt spesielt med denne oppskriften, som er noe eg ikkje har vært bort i før, er at den er skrevet for deg som strikker på pinne og for deg som strikker på maskin 🙂 Det kjekkeste, vet du hva det er? Oppskriften er gratis så du kan i realiteten bare starte med én gang 🙂 Strikkefastheten er 26 m/ 37 row for å få oppgikk mål. Genseren går opp til 116 cm i overvidde så for å få den noe større må du evn bare minke på strikkefasteheten.

Eg har ikkje studert oppskriften sååå mye at eg kan si om det er vanskelig
å ta en omregning for å kunne beholde strikkefastheten.

 

 

KUYCHI
Bildene over
Str fra 91 cm til 116 cm i overvidde
(Garantert at du kan strikke den større uten problem)
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Klokka er 00:51 akkurat nå…prøver etter beste evne å rangle litt…Kan jo sove helt til 09:00 i morgen!! Nei nei, må ikkje opp til noe, men grensen for å stå er 9 for meg, mange syns eg er gal, ja for eg kan jo sove hele dagen uten at det gjør noe….!?? Gjør noe!?!? For meg er dagen delvis eller helt ødelagt om eg f.eks sover til 11…det skjer en sjelden gang og eg er akkurat like sur hver gang det skjer…Bortkastet syns eg 🙂 Liker å komme meg opp å gjør noe ut av dagen, selv om eg kanskje “bare” havner på Hobbyrommet 🙂 Har litt å forberede denne uka, det er meldt 17 gr og FULL sol førstkoommende lørdag så regnet “reddet” meg ikkje haha Nei, det blir kjekt & koselig,
og herlig at været blir strålende, det betyr også mye folk!!

Meeen…nå må eg sikte meg inn på senga sånn at morgendagen ikkje blir kastet bort *fniser*

 

 

 

NATTINATTI!
(God morgen?)

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg