HVOR KJAPP ER DU MED HEKLENÅLA? – Gratis Oppskrift

Designet av P.S. I crochet

 

Er du kjapp nok rekker du å hekle denne for så å kalle det ei SommerVeske, hvis ikkje? Vel, kall den for ei Strikkeveske, eller hva du vil 🙂 Tøff veske, ingen tvil om det. Du kan f.eks hekle 1, fylle den med deilig garn, kanskje en oppskrift? Ja da har du en perfekt og flott gave til en god venn ♥

 

 

 

 

Designet av P.S. I crochet

 

Bruk det garnet du selv ønsker, anbefaler jo et garn med godt hold i, hvis ikkje henger veska langt der nede
å dingler etter ei stund. Oppskrift på selve lappene finner du HER INNE og selve veska finner du på linken rett under her 😀 Dette er absolutt ei veske som en nybegynner kan klare uten problem. I oppskriften ligger den en GOD film som tar deg gjennom selve lappen, runde for runde. At oppskriften er på engelsk er der med uten betydning 🙂 Se og lær, er det som trengs her.

 

ORLA LOVE BAG
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

 

Min plan i dag er KUN å brette alt sengetøyet som henger ut for så å “Låse meg inne” på Hobbyrommet! Har en del der som nå må ferdigstilles, så ja, da får andre ta seg av resten 😀 Planen er å starte med å stryke et perleri, mye er gjort når det er ferdig 😀 Ellers skal eg få ferdig den fiskehalen og litt til, og da vil eg tro at eg kan begynne å blande gipsen om en dag eller 2. Siste melding i Postapp`n ang perlebestilling er at den kommer på freeedag….Åååå noen trenger bare såååå lang til på å levere….Sukk…Men men da har eg jo en del nytt å kose meg med i helga, viktig å ha noe kjekt å se frem til ♥

Vurdere å ha en Give Away eller noe nå snart, MOI har bursdag denne måneden, JØSS er det straks et år siden Denne dagen!?!? Jises! Ååå nettopp derfor er det viktig å gjøre det du har lyst til, for skal man vente på bedre dager, veeel.…da fyker tiden!!

 

Spørsmålet mitt da er: Hva hadde DU syns det var gøy å vinne?
Muligheten er jo mange og ikkje bare Garn 🙂 Gi meg litt tips til hva du kunne tenkt deg så skal eg se hva eg kan ordne 😀 Men nå må eg sparke i gang denne dagen også….

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Det var en flott veske, og kan jo brukes til så mangt ♥ Det er ikke så ofte jeg hekler lenger. Heklet mye før. Men nå liker jeg best å strikke.
      Du har mye kjekt å henge fingrene i du, så det er bare kjekt i disse fine dagene vi har.
      Og hva som er kjekt å vinne? Hmm…..jeg er liksom ikke så storforlangende sånn jeg, blir glad for alt ♥
      Kos deg masse denne dagen ♥♥♥

Siste innlegg