En smal sak å bli 50! -Tusen Takk alle sammen!

 

Wenche Myhre synger “Nå man bli 66 da gjør man som man vil” – Vel, eg har gjort som eg vil i alle år –
i allfall i dag gjør eg som eg vil! Hva naboene tenkte da eg svingte meg på terrassen i flanellpysj
og stort flagg aner eg ikkje, men vettu? Eg kunne vel ikkje brydd meg mindre heller 🙂

Å jo da, eg hadde selvfølge fjonget meg, nyvaska og stelt hår, litt sminke og helt NY pysj 🙂 Det er jo min dag
og eg kan heldigvis bestemme hva eg har lyst å gjøre. Noen har selvfølgelig reagert på at eg ikkje inviterte til kaker og kaffi i det minste, men nei, på bursdagen min vil eg kose meg helt stille og rolig. Det har eg også gjort og eg har hatt det sååå kjekt!! Eg mener, mangen 100, ja nesten 1000 har skrevet til meg på Facebook, veldig mange har vært på bloggen – Så ja, eg har lest og koset meg 🙂 Vit at eg har satt STOOOR pris på at nettopp DU har sendt meg en bursdags hilsen ♥ Alle som en har dere rørt meg og dagen ble akkurat som eg ønsket og drømte om 🙂

I morgen skal eg hente mor mi hjem hit, lage litt god mat
og så skal me feire meg sammen med henne 🙂

 

 

 

 

Siden Amira har vært på jobb i hele dag overrasket hun meg kl 00:05 i natt med den deiligste gaven du kan tenkte deg: Mange av mine favoritter samlet i en lekker pose + et håndskrevet kort som fikk tårene frem ♥
Hun kjenner meg godt og tanken bak gaven var jo også at eg skulle kose meg i dag.

 

 


Så mens eg har sittet å lest masse fine meldinger har eg fått
pleid føttene med sånn “BabyFoot” greiet – Helt aldeles nyyydelig!

Dib gikk på jobb kl 7 i morges og da eg sto opp var den melding på telefonen fra han: “Gratulerer med dagen mamma! Det hang masse gaver på døra da eg gikk i morges, eg la de på spisebordet.
Det er sikkert masse strikkeutstyr!”

 

Det var flere poser og esker, og eg bare måpet da eg pakket ut alt:

 

 

Det var en helt magisk frokost! ♥ Her manglet det ikkje på noe, eg mener;
Det var t.o.m ei stor flaske med Pannekakerøre!

 


Et himla stort surdeigbrød, nydelige mørke rudnstykker, Bjørnebærsyltetøy og Rabarbra syltetøy
(Vanvittig snadder!) ost, eplemos, en pakke med råflott skinke +

 

 


De mest eventyrlige Berlinerbollene EVER ♥ Altså, størrelsen var perfekt, eg forventet eggekrem, men HALLO!! Smeltet sjokolade var det inni, aldri smakt det før, men akk det var himmelsk! ♥

Eg hadde ingen aning om hvem som hadde sendt dette! I 12 tiden fikk eg en sms som ga meg svaret! Nok en gang har Marianne overrasket og ikkje minst gledet meg ♥ Marianne er en dame som har lest bloggen min lenge og har i flere år sendt meg blomster til jul og bursdager. Det er sååå koselig og eg blir så rørt! ♥ Eg har aldri truffet henne, eg kjenner henne kun via sms. Så igjen, Marianne; Tusen Tusen Takk Ali og eg spiste god frokost, ungen kom hjem og spiste resten av Berlinerbollene, noe av brødet har eg fryst (Eg mener, det var DIGERT hehe) resten blir en deilig frokost i morgen også. Har lovet Dib pannekaker når han kommer fra trening 🙂

 

 

 

Ali hadde kjøpt en stol til meg!! Det var ikkje forventet *ler* Men ja, den tar seg mye bedre ut enn den gamle eg hadde, og den er betydelig bedre å sitte i 🙂 Han spurte tidligere hva eg ønsket meg, men med tanke på at me akkurat har kjøpt ny bil, ny garasjeport, felger og 2 sett med dekk syns eg det var helt unødvendig med gave!
Men eg er happy for en ny, flott og behagelig stol. Nå kan eg i allefall sitte i kroken når det er små perlerier på gang. (Kanskje han egentlig bare var lei av at okkuperte spisebordet???) *humrer*

 

 

 


Amira kom hjem fra jobb og svingte seg på kjøkkenet og disket opp med en nydelig middag!! Jammy, dette var helt himmelsk! Tortellini med kylling, pesto, pinje, deilig salat og noe oste greier! Hekkan så godt det var!!

Nå er det kwell og bursdagen er snart over. Eg føler meg ikkje noe anderledes i dag enn hva eg gjorde i går så det gikk jo helt fint! Ja og bli 50 liksom! Eeegentlig er eg ikkje 50 helt ennå! Utrolig nok, men eg er født kl 23:59!! hehe Har ikkje fått strikket noe i dag, har koset meg med så mye annet, men nå skal strikketøyet frem! Hvis du ikkje fikk med deg Innlegget mitt fra i morges bør du svippe innom HER og bli med!

Eg gir bort noe eg selv syns er 2 flotte gaver! Trekninger er på lørdag!

 

 

Tusen Takk for at du bidro til
en HERLIG dag!!

 

 

 

Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille

7 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen!

      Håper du har hatt en fin dag og kost deg mye, for det har du fortjent. Det mener jeg av hele mitt hjerte.

      Klem fra meg til deg.

    2. Gratulerer med dagen! Perfekt dag spør du meg…Nei, masse styr og ståk – ikke meg! Kos deg og nyt kvelden med oppgraderingen til 5.0
      Klem..

    3. Gratulerer sååååå mye med dagen i dag ♥♥♥ Og så kjekt at alle gjør stor stas på deg. Sånn skal en bursdag være, samme hvor stort tall man fyller 🙂
      Når jeg har bursdag, så feirer jeg at jeg har overlevd enda et år. Og det er jeg stolt av. Nyt siste timene…og så kan du smelle champagnen kl. 23.59 😉 Og da passer det jo faktisk å feire i morgen 🙂
      Nyyyyyt ♥
      Klem ♥♥

    4. Det viktigste er at du har hatt en kjempefin dag som du er fornøyd med. Og så blir det feiring i morgen.
      Og stolen fra Ali var knall.

    5. Har tenkt på deg i dag, husket du fylte 50. Her bytter vi om på 2 soverom så jeg har fått den fargen jeg vil på det største, og det skal bli mitt og barnebarnas kose og hobbyrom. Nå har jeg endelig fått satt meg ned, og vil bare si GRATULERER SÅ MYE MED ET HALVT HUNDRE ÅR!
      Masse klemmer og gode tanker sendes til deg og dine. 🥰

    6. Hipp hipp hurra🎉 gratulerer så mye🎂💐 hørtes ut som en dag etter min smak😀

Siste innlegg