Hvor mange er gnomer er nok?

Designet av Brooklyn Tweed/Jared Flood

 

En hel flokk kanskje? Eller en stor gjeng? Bruk farger som passer inn eller ikkje, er ikkje så viktig – Bruk gjerne forskjellig struktur på garntypene du velger, variasjon er gøy og sammen blir det smæsjing 🙂 Sett de sammen
i gjenger, eller? Spre de over alt å se hvor mange du finner når jula skal pakkes bort 😀

 

 

 

Designet av Brooklyn Tweed/Jared Flood

 

Hvis du har mye du vil gjøre nå i desember er det vel nettopp småprosjekt som dette det er greit å ha på pinnen denne måneden 😀 Sette seg ned mellom slaga si! Eg sa akkurat på snap i går at eneste grunnen til at eg gleder meg til jula er over er fordi eg vil ha et ryddig Hobbyrom! Alt for mye som skjer der inne nå om dagene gitt!

 

BEARDED GNOM ORNAMENT
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, torsdag i dag! Det betyr ut på handelen for mor mi! Mulig eg skal rundt å hente noen julegaver også som hun har ringt å lagt av. Tanken er også å ta med pc ned til henne slik at eg skal shoppe resten for henne og; Nettshopping Delivery! Har også pakket med meg litt “utstyr” for å henge opp litt julepynt hos henne, så får me sjå hva me får gjort før det blir mørkt og eg vil hjem igjen…

I går fikk eg heldigvis gjort ferdig FRUKTFLESKET – Å ja, det ble ganske mye….9 kilo faktisk! Men, nå er alt sorter, pakket og ordnet 😀 Startet med å fylle glassene som gutta her skal kose seg med, litt til mor mi og andre faste mottakere hehe Resten (eller mesteparten blir det jo) har eg fordelt på hele 45 spissposer som eg etter hver skal gi bort. Noen kalte meg gal!? hehe Ja…for eg kunne fint solgt de på et julemarked f.eks…Hmmm…Kanskje det ja, eg kunne fint fått 50 kr pr pose ble det antydet? Tja, det kunne jo blitt en pen sum før jul…men nei, eg har jo en plan for disse posene og den planen GIR MEG faktisk mye med enn hva et par
tusen hadde gitt meg på et marked. Just saying

Men nå må eg komme meg på badet, eg har en hel gjeng med krøller på avveier som eg må få styr på før eg legge på hjul! Leser også med litt irritasjon at ordførerene her i omegn har lagt ned PÅbud om munnbind! Hmmm HELDIGVSI står det med “lite skrift” at kun hvis man ikkje klarer å opprettholde 2 m`n….Eg tar med munnbind, eg skal tross alt innom Amfi å hente julegaver for mor mi, skal gjøre mitt beste for å holde 5 m`n, og hvis ikkje….? Vel…da må det jo bli munnbind da…hvis ikkje går eg hjem..

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg