Hvordan gikk det med Spleisen?

 

Mulig du husker at eg i november, nærmere bestemt den 20.november opprettet en Spleis for ei dame og hennes datter? Eg vet hvem vedkomne er via Facebook/venneliste etc. De hadde havnet
i en vanskelig situasjon og politiet var innblandet, anmeldelse etc.

Som du kan se av meldingene under som eg sendte til henne me hjalp fikk eg en telefon fra Spleis/Sr-Bank. Siden målet var nådd ble eg enig med banken om å slette den siden informasjonen i teksten var sensitiv da dette var en pågående sak fra politiet sin side, ganske kjapt ble pengene overført til meg.

 

 

 

Pengene kom samme dag om kvelden og da Vippset eg pengene til damen og datteren. Hun fikk ordnet julekalender til datteren + litt julegaver. Eg vet de har hatt det tøft, basert på hva hun har skrevet til meg. Utover det har eg ikkje lyst å utbrodere noe mer her, dette er en sak som ikkje er ferdig i systemet.

Nå ligger i allefall bevisene ute på at pengene er kommet og videreført til de som skulle ha de.

 

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg