Hvordan gjør du din fredag perfekt?

 

Dette er min fredags kwell i fugleperspektiv. Hvis du zoomer inn kan du se hva eg koser meg med: Til høyre for laptop har eg et glass iskald Cola-X, en deilig iskaffi Boba, et glass med ramsterk ingefærshot og på tallerken ligger det 2 chia knekkis med Bøkerøykt Kyllingpålegg 🙂 Kjip fredagskos? Tja, muligens, men det gjør godt. MEN! Hvis du der i mot zoomer inn til venstre for laptop vil du finne en liten blå Stratos som ligger over ei skål med litt Sørlandschips, der kom fredagskosen vettu, som kan spises vel å merke. Resten av skrivebordet er oversvømt av perler og stæsj! Det blir nok det eg kommer til å surre med utover kwellen, mulig at eg legger opp til det Bunnyhodet eg har maset om hele uka…Ellers ble den leirekula rett foran vinduet vellykket,
der blir det mye gøy jobbing 🙂

 

 

 

 

Men så vettu….dette ⇑ kom i posten i dag….Fimoleire…trengte litt påfyll av akkurat disse fargene så nå er det ikkje godt å si hva som skjer…Har jo planer da vettu om noen flere (anderledes) strikkemakører 🙂 Koselig å puzle med, kreere noe fra hodet for dette er det jo ikkje noe mønster på – Fri fantasi 🙂

Har akkurat vært en time på Dib sitt rom å vært håndlanger av ledninger og holdt på diverse. Han har kjøpt seg ny pc og skjermoppsett. Pc er ikkje kommet i hus ennå, må vente litt på det, men alle skjermene er nå montert på stativ og opp fra skrivebordet. Mye ryddigere og mye enklere å holde rent 🙂 Før eg helt tar kwellen skal eg flippe et par burgere til Dib mens han vasker/rydder rommet ferdig og DA er det kwell! Koselig fredagskwell 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg