Hvordan male Mandala Steiner??

Foto: McLean

 

Steiner som dette har eg seriøst drømt om i maaange år, i allefall de siste 5 årene for allerede i 2018 var eg på hogget! Fra tid til annet popper de opp igjen…også nå i kwell! Gudene skal vite at eg har prøvd, gitt opp og prøvd igjen…I DAG BLE MYSTERIET LØST!!! Halleluja! Yes!! Begynte å google litt, var innom denne siden + eg fant ei på Instagram, men eg skjønte fortsatt ikkje hvordan, for med HVA “maler” man!?!? Vel, eg ramlet så inn på AliExpress og søkte på “Diy Mandala Stones” og da poppet bla DISSE OPP...Omg! I fjor sommer da eg trengte litt verktøy når eg laget alle figurene i Cernit, den gang da søkte eg på “Cernit Tools”, da fant eg….

 

 

 

 

DISSE som eg da kjøpte…! WHAT!??
Dette vil altså si at eg har sittet med det riktige verktøyet i skuffa mi over 1 år!?!

 

Så da lurer du heeelt sikkert på hva eg har testet i dag!?! *ler hjertelig*

 

Ikkje sant!?? Eg har god selvinnsikt så eg vet både at fortsatt er litt tjukk og ikkje minst at dette må eg ØVE på, men det var gøy da – Den funker! Nå må eg nesten jakte på noen perfekte steiner!?? *fniser*

 

 

 

Eg skal absolutt øve meg på mandala samtidig som eg maler på denne måten også, litt enklere, men absolutt dillete det også – Elsker det! Helgas anbefaling: Ta på deg gode sko, ut på tur plukk meg deg noen steiner hjem 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Haha.. nei, jeg skal ikke plukke noen steiner med meg hjem. Jeg ser heller på hva du diller med, mye morsommere 😜🐰

Siste innlegg