Hvordan utnytte været best mulig!??

 

 

Selv om eg var sur og grinete for et par timer siden fordi eg ikkje fant tid for tur i dag – Har eg likevel funnet en måte å utnytte det flotte været på! Krysser bare fingrene for at det ikke er for kaldt til denne aktiviteten!?! Vindstille er jo i grunnen regel nr 1 når man spraymale ute…Litt dumt å få “pels” på det man sprayer…!
Det er 5 grader og full sol, heldigvis ikke minus, så eg tenker det går bra 🙂

 

 

 

 

Eg har feilet sååå mange ganger når eg spraymaler…blir noe ivrig og ender opp med å gå FOR nærmer
og for my spray pr strøk…Nå måtte eg tvinge meg til å ta litt og litt og la det tørke…Så får me sjå da om det blir perfekt! Hvite lyshus er alltid fint 😀 Det er liksom “bænkers”

 

 

 

Lys grå hus går også fint…

 

 

 

 

Litt mer skeptisk til Okerfarget!?!? Vel..aldri godt å vite, tenker eg...
Må jo teste ut alle fargene eg har også…på et tidspunkt!

 

 

 

 

Røde fluesopper er nå i allefall aldri feil! Disse tenker å høyblanke når de er ferdig, tja…
eg tror disse kan bli søte, veldig søt!

Ok, der var pausen min over…Ut å ta neste strøk 🙂

Alle formene har eg kjøpt hos DevonDotting og akkurat nå ligger det en pakke med
en annen type lyshus og elefanter hos tollen i Oslo….!

 

 

 

 

UTNYTTER DU VÆRET I DAG?

“Drittvær” kan også utnyttes….Tenk på alt du kan gjøre inne!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Skal du lage landsby på trappa i år? 😄 Du må få deg former som ser ut som alvehus, så kan du sette dem litt rundt omkring i nærområdet 😁

    2. så artig da å lage lyshus selv ,jeg har 3 stk men 2 er kjøpt og 1 er gave :=)
      jeg vasker ned i dag var det kjøkkeninnredningen og alle dører og lister som ble grundig vasket ,da jobben var gjort og middagen fortært sette jeg med attmed kjøkkenbordet og spikket på en treskje :=)

Siste innlegg