I den perfekte verden skulle eg ønske…

 

…jada, alt det der om at det skal være fred og fordragelighet i hele verden osv- selvfølgelig. Men, om eg skulle være skikkelig egoist er ønsket mitt at Turistforeningen sine turer starter tidligst sånn ca 12 på dagen…Klokken 10 er faktisk litt for tidlig for meg, ja det er om eg skal kjøre til oppmøte…Tja, eg kan stå opp før det blir lyst for å få det til, men hvis turen starter tidligst kl 12 går det akkurat passe greit, for meg 😀 Sånn utover det syns eg det er herlig når eg kommer meg ut på tur kl 10, for om man da går i 2-3 t er fortsatt hele dagen igjen etterpå 🙂
Så eg seeer den altså.

Det er sjeldent at eg nevner min egen helsesituasjon her inne, men problemet for meg kommer til bilkjøring tidlig på formiddagen, dette pga medisiner eg tar. Siden det er medisiner eg har brukt i mange år har eg opparbeidet meg en “ny normal” så eg har kortere tid fra inntak til eg kan kjøre fordi medisinen ligger i kroppen på det jevne gjennom hele døgnet. Er kun ved morgen og kveldsmedisin eg skal være forsiktig og heller vente noen timer før eg kjører. Derfor er det også sjeldent at eg er ute å kjører på kveldstid…Litt sent å dra ut i 23 tiden…ikkje det?
Har fast medisintid kl 20, etter det foretrekker eg sjåfør 🙂

I går kom eg meg ikkje avgårde på tur fordi eg våknet ikkje før kvart på 8…1,5 t før eg skulle ha kjørt, så det hadde absolutt ikkje noe med været å gjøre…både eg og klærene eg bruker er faktisk vanntette *ler* I dag ser det ut for at eg skal klare å komme meg ut dørene i tide, ramlet ut av dynene ca halv 7! Tenker eg drar til Byhaugkafeén, er en stund siden eg har vært der. Tror kanskje det er smartest å ta den turen i dag og ikkje Gramstad? Tenker i forhold til nedbørsmengder, er en del myr oppe på GramstadDu vet meg og myr? Eg er som en magnet….!

Så nei, eg har så absolutt ikkje sluttet å gå tur – ei heller er eg blitt lat, har heller ingen planer om det 😀 Det er alt for gøy + eg har invistert i en del sko/klær så det ville vært en skam. Tenker vel litt sånn at du som sitter der hjemme i sofaen å pirker på alt heller bør komme deg ut av tøflene og få på deg noe egnet å ta deg en tur i skauen selv – Tenker at akkurat du hadde hatt godt av å luftet vettet ditt litt – Sånn hadde det i allefall vært
i den perfekte verden.…Nå er det ut på tur!

 

 

 

LAG DEG EN
MAGISK DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
      1. Det er alltid noen bakom “buskene” som får med seg det meste, selv ting man ikkje ser eller hører selv….skummelt altså…Åsså har me de med elefanthukommelse….”Du skrev for 12,5 år siden…bla bla” Utrolig….Det er dessuten helt forbudt å endre mening…Jadda neida så…

    1. Ja selv om man kan være ute av sengen tidlig kan det jo være omstendigheter som gjør at man ikke er ute av døra før ” langt utpå dagen” Er der selv. vet aldri om en er gangbar/ kjørbar på tidlig morgner. Alltid deilig med alt som er unnagjort tidlig så man har mye igjen av dagen , men man får ta det som det kommer og gjøre det beste ut av det.
      Godt at andre passer på deg (ler)
      Ha en toppers dag.
      Klem fra Liv

Siste innlegg