I sommer blir det Hageparty! – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av  Wrinkled Pages

 

Er det noe me trenger å se frem til nå så må det vel være en Real Hage Fest! Ikkje det? Om det så betyr at eg alene skal sitte ute på terrassen å tvinne en liten partyparaply mellom fingrene mens eg drikker iskald cola – veeel – Party er Party! Begynner me planleggingen nå så er me garantert klar når tropenettene står i kø! Ikkje sant?

 

 

 

Designet av  Wrinkled Pages

 

Det eneste du trenger utenom oppskrifta er en skvett med tynt sokkegarn, sånn type Opal, fabel etc
og strømpepinner 4,5 – Her skal det strikkes Lace! Passende lyslenker som dette så eg faktisk siste eg
var innom Europris 🙂 I oppskriften får du med hele 7 forskjellige design.

 

PARTY WITH THE LIGHTS ON
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Det er jo superenkelt å stå opp halv 7 når man mer eller mindre har sovet siden eg la meg lørdag kwell! Har sittet
å vært klar med mobilen og klikket “Ring” 08:29 for å være på den sikre siden! Legekontoret åpner 08:30 – Det er jo da eg undrer; Hvordan er det da mulig å havne klask langt bak i køen…før de teknisk sett ikkje er åpnet? Vel, vel, det ble ca 20 min i tlf.kø og eg fikk time kvart over 11. Egentlig er eg ganske så overrasket over å i det hele tatt klarte å få kontakt for det er ikkje hverdagskost, derfor har eg begynt å bestille time på nett til vanlig.

Bortsett fra legetimen har eg få planer i dag, satser på at eg får antibiotika og da vet eg at eg kan øyne en bedring til kwellen, så hvem vet? Kanskje eg kjører PartyStyle allerede da?

 

 

LAG DEG EN FLOTT MANDAG

 

 

 

Go`klem fra ei noe redusert Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg