I tilfellet du skal på andejakt….

Designet av EmilyRingelman

 

Som liten var eg med på flere jaktturer ute ved Orrevannet, men om denne lua hadde vært et godt hjelpemiddel utenom fløyta, nei det vet eg ikkje 🙂 Mulig den passer bedre på et karneval – Uansett så elsker eg når noen legger ned så pass mye arbeid i noe som kanskje aldri blir brukt. Det er liksom ikje bare ei “jalla” lue,
den er jo flott utført og garantert morsom om man tar seg en tur ut 🙂

 

 

 

Designet av EmilyRingelman

 

Ingen tvil om man i såfall får en flott dag,
bringer nok smilet frem på den mest hardbakka 🙂

 

 

 

Designet av EmilyRingelman

 

De galne har det godt sies det, ja og noen ganger ser eg meg selv akkurat som det. Som f.eks siste gangen eg fikk mor mi med ut på julehandel, vel å merke satt hun utenfor i bilen, mens eg sprang rundt med julelys på hodet. Man får det nemligen ikkje mer gøy enn man lager til selv 🙂

 

 

THE DUCK HAT
Bildene over
En størrelse
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Søndag og sola skinner ennå…Burde absolutt vært ute på tur, men men. Mulig eg tar en tur til Amira og de
i ettermiddag, det hadde vært koselig 🙂 Når været er som dette frister det jo såååå til å røske til ute på terrassen – Heldigvis har ingen av naboene startet *ler* Eg har nå i det minste fått på plass litt vår ute ved inngangen,
det er da noe! Været ser ganske bra ut hele uka så det blir nok noen utedager – Krysser fingrene for det,
og så håper eg på noen oppklarende svar fra legen i morgen 🙂

Ikkje så galt at det ikkje er godt for noe:
Kanskje eg får ferdig strikkeprosjektet mitt i dag?

 

 

 

HA EN FLOTT SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg