Ingen skal lure meg i år!

 

I fjor ble eg virkelig tatt på senga!! En gjeng med zombier og hekser ringte på døra i flere runder og eg hadde ingenting planlagt! Så da ga eg bort alt julesnopet mor mi og eg hadde handlet inn da me kom over tilbud. Ungene var fornøyde de så det var greit, men når du må si; “Vente litt, eg må se hva eg har” når ungene ringer på, ja da jobber hjernen på spreng mens eg springer rundt å leter etter go`saker *Ler*

 

 

 

 

I år skal eg være beredt og eg kjenner at eg gleder meg! Nå mangler det bare at det plasker ned den kvelden og at ingen unger kommer…Eg har jo forlengs pyntet kraftig til Halloween ute pga reklamebilder eg tar,
det er bare gresskarene som mangler nå.

Ramlet over noen tilbud på Halloweensnop på Kiwi her om dagen og i går når eg var innom Europris for
å kjøpe såper hadde jammen meg de også en del tilbud! Da er det gøy 🙂

 

 

 

 

Så ja, dette blir kosen her nå i kwell 😀 Har funnet frem cellofanposer og skal fordele på en del poser, det som ikkje blir gitt bort blir vel med han Dib og kameratene på en Gamingkwell 🙂
Uansett alltid kjekt med litt snop på lur.

Ellers nå er eg ganske kaputt og skal bare slappe av her på Hobbyrommet. Søs og eg har rydde, sortert, ryddet, sukket, drukket litt kaffi, ryddet mer, stønnet litt og pakket ned mye….Nååå kan me se en ende å tømmingen selv om kjøkkenet er urørt….Ikkje sant! Det blir uansett ei ukes “ferie” nå for me må hente oss litt inn haha

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg