Irriterende Fristelser! -Eg vet…

Reklame | Rito Hobby

 

Eg er fult klar over at poster som dette kan virke kjipe *ler* “Sier man A, bør man også si B” – Absolutt enig, men så er det noe med å holde min egen motivasjon på topp også da – Det er det eg driver med nå *humrer*

Sett bort fra at eg vannet og stelte alle plantene i heimen i dag har eg sittet nonstop på Hobbyrommet frem til nå…Det er en del timer kan du si, og nei, dessverre er eg fortsatt ikkje ferdig. Du skjønner, når eg trooor eg er ferdig setter eg meg ned med skisseblokka og prøve meg frem med nye ting…perler, stryker, prøver….nye skisser og perler en gang til: BINGO! Ok, da må eg jo mekke noe annet tilbehør også…Ikkje sant!? Sånn går det vettu 🙂

 

 

 

 

Eg har strøket, limt, strøket…Ups! Der satt jaggu fingeren fast i superduper lim….AU….*henter plaster*…tørket bort et par bloddråper på skrivebordet og fortsetter. INGEN skal i allefall si at eg ikkje går helhjertet inn i det eg surrer meg, ja for sannheten er jo at eg bare surrer *ler* Hekkan så gøy det er!

Fikk et godt spark i motivasjonen idag. Du vet, eg har jo litt samarbeid med Rito Hobby *LYKKE*. Eg står helt fritt til å lage akkurat hva eg vil med de produktene eg ønsker. Det hender de kommer med ønsker ang materiale de ønsker eg skal prøve meg på (Selvfølgelig kan eg også si nei, det er ikkje alt eg syns virker gøy hehe) men i det store og det hele? Eg gjør hva eg vil, og eg lager hva eg vil. Sendte noen bilder over Skagerak i dag bare for å se om de likte ideéne mine, det gjort de!! Så ja, da kan eg trygt fortsette og pustet lettet ut over
at andre også liker mine sprell 😀

Min plan er å få alt ferdig innen utgangen av denne uka, drømmen er flott vær på søndag eller mandag slik at eg kan dra ut et sted å ta stilige bilder 🙂 Eg kommer til å legge ut mønster og notater på alt slik
at også du kan lage det eg lager.

Materialer eg har brukt er:

 

Hama Midi Perler
Svarte Hama Mini perler
(Da trenger du også et mini brett)

Isoporkuler (str 4 – 6 – 8 cm)
Maling (Gul)
Fjær (Mye mulig det blir brukt noen ja)

 

 

 

 

Eg holder jo også på å strikke litt dill, det er jo det eg nå har mest igjen av, jaggu godt det bare er noe småtteri.
Vil tro at du har noen nøster på lur som du kan bruke om også du vil strikke. Garnet er Navia, dvs sånn ca Finull type garn. Rådet er at det bør være tynt og bevegelig, det skal altså ikkje blir stiv…Ok ok, du vil skjønne når det er ferdig. Du trenger nødvendigvis ikkje, kanskje du har noen andre ideér enn meg? kjør på! Ja og limpistol er
i grunnen veldig greit å ha! (Pass på å ha NOK limpinner!) Lim som har lang tørketid er ikkje egnet på dette prosjektet og de små “vanlige” superlimtubene funker ikkje….har prøvd, nemlig!

Men ok, eg har en ting igjen på blokka som eg må prøve å perle! Først må eg finne ut hva type brett det er lurest
å bruke, dvs: Firkant, 6-kant eller rundt? Ikkje sant…Prøve, feile og naile!
Etter på er det høyt med beina og bare strikke…og strikke, ellers….?

 

 

GLED DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg