JAAA! -Dette har eg ventet på!!

Designet av Janne W

 

Første gang eg så dette når Janne viste det på facebook tenkte eg: DET teppet er eg nødt å hekle! P R O N T O! Har aldri heklet sånn “Corner to Corner”, men det får eg sikkert til, ikkje det? Ting Nr 2 som fikk meg til å dåne er jo at det hekles i Finull, eneste eg trenger er flere nøster i det eg velger som bunnfarge ellers så har eg plenty av single nøster! Liker godt at det strikkes lapp for lapp, du vet: En lapp nå og da,
og PLUTSELIG har man et helt teppe 😀

Teppe kan jo selvfølgelig hekles i akkurat det garnet du vil 😀

 

 

 

Designet av Janne W

 

Sauer er alrighte dyr, og aldri feil på et ullteppe ♥

 

 

SAUETEPPE
Bildene over
Norsk Hekleoppskrift

 

 

 

 

Designet av Janne W

 

Janne har også designet dette flotte HjerteTeppet 😀 Kunne jo også vært en ting å kombinert disse 2 teppene? Tja, du vet; Hjerter og Sauer, hånd hånd 🙂 Men men, først av alt så må eg teste ut teknikken,
ja eg må prøve å se OM eg fikser det, og ikkje minst om eg liker det 😀

 

HJERTE I CORNER TO CORNER
Gratis norsk hekleoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Søndag og sola skinner, endelig kunne eg sette ut alle “trærene”som måtte berges inn her på fredags kwellen! Terreassen bærer preg av at det har blåst i det siste, ja mye ser ganske vekkblåst ut! Er egentlig bare Passjonsblomsten som vokser og vokser, ja nå er den NESTEN oppe hos naboen!! Ang den der Passjonsblomsten, etter hvert så skal jo den klippes ned og overvintre. Har lurt litt på hvor eg skal oppbevare den, garasjen er ikkje aktuelt, men eg lurte faktisk på om den kanskje kunne stått i det lille drivhuset på terrassen? Hmm tenkte jo da å f.eks pakke inne den potta, i f.eks avispapir, ullteppe o.l Selve drivhuset vil eg tro får en pressenning eller noe, men så er det jo sånn at det Passjonsblomsten trenger også litt vann i denne overvintringen….Hmm aner at eg må til med litt sånn reodorfelgen tenking…Jaja, har ennå litt tid 😀 Eller, kanskje den kan stå opp i en av kassen opp i putekassen? Hmm det hadde jo vært enklere….*Tenker*

Skal ta meg en runde på terrassen og får et overblitt over forfallet etter helga, men så tenker eg
å fortsette helgen i samme ånd som i går: Strake veien inn på Hobbyrommet 😀

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg