Jæren er til for å nytes – Blir aldri lei!

 

 

Ja jo, mulig det blir mange turer her ut…Syns dette er en flott og grei tur å gå alene 🙂 Kjenner nesten hver en stein etter hvert; Hvilken som er trygg og hvilken som er løs, det er faktisk veldig greit å vite! Eg innbiller meg også at kalvene eg går forbi kjenner meg igjen…de kommer meg i møte hver gang – Det er da noe, ikke det? Var skikkelig sommer i dag og eg kjenner at sol tok – Så deilig! Gid det måtte vare resten av sommeren, men eg får ta de dagene me få – Utnytte øyeblikkene når sola henger på himmelen 🙂 Eg var ganske stiv i kroppen i dag da eg sto opp, 9 timer i bil får skylda for det 🙂 Det gjorde underverker å gå opp/ned i sanddyner og langs strendene – Blir ikke bedre enn det! Tok frem turboka mi dag, du vet; Der eg noterer hver eneste tur,
tok en opptelling og det siste året har eg gått akkurat denne turen 19 ganger!
Ikke rart eg begynner å bli lommekjent!

Men du?
Siden du har vært med på denne turen flere ganger er det bare å nyte bildene nok en gang, som sagt: Eg blir aldri lei, men likevel må eg dokumentere hver eneste tur! Ine er på ferie , men søs tror eg kommer hjem
i dag så da er det snart duket for litt andre type turer også 🙂

 

 

 

 

Eg syns det er VELDIG forunderlig; Det er nesten aldri folk på denne stranda foruten surfere…
og enkelte turgåere!!

 

 

 

Kan love at det er en amazing strand å bade på, men man skal være forsiktige og ikke gå for langt ut pga strøminger i alle retninger! Alltid krystallklart vann

 

 

 

Kommunegrensen…

 

 

 

Godt fornøyd med dagens tur med tanke på gårsdagen! Nå skal eg slappe av resten av kwellen!

 

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Forstår godt at du aldri blir lei av å gå denne strekningen. Og ingen dag er vel lik med slik natur

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg