Jaja….da var det “Eventyret” også over…

 

Dette er ikkje første gang, men ok, sånn får det bare være. Nå gidder eg faktisk ikkje protestere en gang, de om det. Suspendert uten advarsel, ok. Vet hun ene admin der har sagt til meg en gang at når eg poster innlegg som går på “feil” som blir gjort i forhold til strikkeoppskrifter (kopiering), Copyright og diverse så eksploderer det i innboksene til admin om at eg må utestenges… Vel vel

Eg kommer uansett ikkje til å slutte å preike om det. Men om det var innlegget i går som gjorde at eg ble utestengt, vel…så får det også være. Finner meg faktisk ikkje i å bli uthengt på den måten når det kun er basert på ren løgn. Som eg nevnte tidligere så vet eg at det er strikkemiljøet som faktisk like meg minst…Jaja, en dør lukkes og mange nye åpnes, det pleier å være sånn!

Kjenner at dette ble et litt impulsivt innlegg så nå hopper eg
i bilen å får unnagjort det som skal gjøres i dag 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN
DAG UANSETT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

19 kommentarer
    1. Da stemmer jo ikkje namnet på gruppa lenger…….den er ikkje for alle! Eg er ikkje medlem der, så eg aner ikkje kva gruppe det er. Hev deg over det! Du har rett mht til kopiering osv. Ha ei god helg!

    2. Tragisk at voksne folk må oppføre seg slik, jeg blir bare 😡 kan man ikke heller holde kjeft om det er noe man ikke liker og administratorer har vel ikke noe de skulle sagt mer enn andre

    3. Den gruppen besøker jeg ikke mer. Har ikke meldt meg ut, men bidrar overhodet ikke. Jeg la ut et spørsmål der en gang – jeg husker ikke nå hva det gjaldt, men jeg la det inn på flere sider uten noen negative reaksjoner. Men på den “for ALLE” fikk jeg så hatten passet både av admins og andre.
      Det er da helt utrolig hvor mye tull du har møtt på i det siste – og det er vel ikke SÅ lenge siden Facebook stengte siden din og linker til bloggen.
      Og du som har så mye fint å vise og som formulerer deg så artig, og er sånt et pluss for oss som driver innom.
      Huff!
      Du må ikke la slike negative greier ta motet fra deg!

    4. Har ikke vært inne på den gruppa på år, ikke noe koselig der inne lengre 🥺 syns det var så fin og hjelpsom gruppe da den ble startet.

    5. Uffda 🙁 Håber ikke at du mister modet til at blogge. Jeg læser ikke alt du skriver, ikke fordi jeg ikke gider, men fordi at tiden ikke rækker til det. Og jeg kan lide det du skriver og har fået mange gode tips til strikkeopskrifter, tak for det. God veekend <3

    6. Det er en grunn for at jeg kun er i di strikke gruppe. Fordi der er det koselig og alle svar er gode, hyggelige og uten sure miner. Jeg meldte meg ut av de andre etter tur pga holdningene der.

    7. Skriver sammr kommentaren her som på innlegget på fb
      Vi admins i Strikkesida for ALLE har snakket sammen, og ingen skjønner hva som har skjedd her. Ett innlegg ble slettet fordi det kom fryktelig mange hissige kommentarer under der. Ingen av oss visste engang om at det gikk an å suspensere ett medlem. Gro er nå inne i gruppa igjen.
      Men til dere som sier dere har blitt kastet ut tidligere: husk det er maaaange grupper med nesten likt navn. Vi kaster ALDRI ut ett medlem unntatt de gangene de har lagt ut spamlinker, så vi skjønner at noe er galt med den profilen. Så hvis dere har blitt kastet ut så kan jo det være fra en annen gruppe?? Dessuten så har jeg fryktelig laaang lunte, så at det er så veldig mange som har kranglet med meg, det tviler jeg på. Hvertfall siden jeg stort sett husker når jeg har kranglet med noen. Vi er bare 3 admins ( siden 4. Desverre døde av kreft), så har rimelig god oversikt over hvem som har sagt hva

      1. Ok, den er grei, men dette er ei heller første gang det har skjedd på din gruppe. Andre grupper har gjort det samme (Strikkegrupper) Ble blokker på en annen strikkegruppe også i dag…Så der har jo faktisk admin satt en standar for hva som er greit å forvente seg av admin.(<—Gjør som eg sier og ikkje som eg gjør) Du og eg har hatt samtaler før så eg vet dere får en del rapportering på meg. Det er som sagt ikkje første gang eg har blitt blokkert ved et "uhell" så skjønn at det blir vanskelig for meg etter hvert å vite hva eg skal tro på. Neste gang er det jo bare å stoppe tråden for kommentarer om det blir for stygt, så slipper uhell å skje 😀

        1. Det er jo det vi pleier å gjøre. Da har jeg jo som regel gitt beskjed om hvorfor den ble stanset også. Men denne gangen hadde det gått litt for fort og det ble slettet istedenfor stanset. Men at du ble suspendert er jeg fortsatt usikker på om vi hadde noe med. Du kan jo ha blitt rapportert til fb så de har suspendert? Jeg aner ikke, men du er nå inne att nå. Så bare fortsett å legg ut blogg du. Noe mer får jeg jo ikke gjort med det som har skjedd

          1. Ingen grunn for at FB skulle suspendert meg i en singel strikkegruppe? Den er vag, men som sagt: Det er ikkje første gang eg har blitt blokkert/utestengt/suspendert i din og andre sine grupper v et uhell

            Hvis det nå hadde vært FB som hadde gjort det, hvordan kunne dere da slippe meg inn igjen?

            1. Som sagt, jeg aner ikke hvordan det skjedde. Noe mer enn det får jeg jo ikke sagt, siden jeg ikke skjønner det det. Synd du trur det ble gjort med vilje, men noe mer får jeg nå ikke gjort nå. Håper å fortsatt se innleggene dine på sida.
              Ha en god kveld

            2. Det er vel vel misunnelse at endel strikker ikke liker deg…kanskje? 🙄 Du er jo en populær blogger, flink med både strikking og mye annet. Går rett på sak om det er noe du vil si…😉
              Jeg følger egentlig ikke med på blogger, ei heller er jeg i grupper, men jeg har jo titta innom bloggen din av og til. Som sagt, misunnelse.😉

      2. Hvorfor gjør dere ikke som vi i de gruppene jeg er admin: Vi fjerner “grufne” kommentarer og låser tråden. Noen ganger er det også på sin plass at vi sender screenshot til den/de som blir utsatt for hets. Veldig mye mer ryddig enn å fjerne “opphavet” til at noen ikke kan sitte på fingrene. Og har mer sans for å fjerne de som ikke klarer å holde seg unna personhets.

Siste innlegg