“Jeg vil ha en BLÅ…..SJIRAFF!”

Designet av timrava zuzana

 

Bare EN ting aller først: Noe av det viktigste i livet er å ikkje la alderen styre deg! Gjør den det…vel, la me si det sånn at du muligens får det litt kjekkere om du la vær 🙂 Alltid, ja i allefall så lenge eg kan huske har eg satt meg ved barne/ungdomsbordet i familieselskap. Har i grunnen følt meg mer hjemme der, det er mer bølgelengde på en måte 🙂 Det skjer at eg tenker; “Hmm kan eg gjør det liksom…? Ser det dumt ut, eg er jo halvgammal” – Konkluderer veldig fort for meg selv at eg helt klart kan gjøre hva eg vil, alder spiller akkurat like liten rolle i den sammenhengen som i kjærlighet 🙂 Derfor kan eg så absolutt strikke meg en BLÅ Sjiraff,
bare fordi eg syns den er kul og eg trenger en!

Mye mulig eg bør strikke meg en grønn en også…

 

 

 

Designet av timrava zuzana

 

Tenk å hatt en slik gjeng på hylla inne på et trivelig hobbyrom?
Du strikker den i såfall i tynt sokkegarn på ca pinne 2,25 mm

 

SMALL GIRAFFE
Bildene over

 

 

 

 

 

Designet av timrava zuzana

 

Hvis du ikkje er så glad i sjiraff kan kanskje en morsom fugl være tingen for deg?

 

SMALL BIRDS

 

 

 

* * * *

 

 

 

Planen min i dag var å plukke ned den digre lyslenka på terrassen, men så begynte det å blåse…på værvarselet på min mobilen står det at det også skal snø klokka 11…det er 1 minutt til..Hmmm.
Får sjå
…er ikkje det største problemet om de henger en dag eller 2 til heller 🙂

Har i grunnen bare planer om å slappe av i dag, bør få strikket noe mer på de kyllingene mine sånn at eg snart kan få tatt litt bilder av de 🙂 Ja åsså må eg få ferdig det der evinnelige ermet på Aamu…Har også julepynten hjemme hos mor mi som skal pakkes ned og bort…kanskje eg bare lar hun ha jul til påske? Ho Ho Ho

 

 

 

 

 

Kanskje eg egentlig burde tatt å vasket skyvedøra ut til terrassen? På den måten hadde jo i det minste fuglebildene mine blitt sååå mye bedre, for mobilen er nå i allefall mer enn god nok! Spørs jo egentlig hvor smart det er å vaske ei svær glassdør i kulda….!? Hmm

Vel vel, det eneste som er ganske sikkert er at det er “bestilt” lasagne til kwells

 

LAG DEG EN
FIN LØRDAG

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Selvsagt kan du strikke deg en blå giraff eller fem om du vil. Og nå fant jeg ut hva vi skal ha til middag. Lasagne hørtes helt riktig ut.

      1. Ja, noen ganger eg faktisk lasagne helt riktig – tror det har litt m humøret å gjøre? Litt extra kos i den maten på en måte, deilig salat og litt extra ost på toppen så blir det nok en fin kwell 🙂

    2. herlige kosedyr ,tenker noen av mine barnebarn hadde likt noen slike venner iallefall.Jeg fikk med meg att det skulle bli et værsnu i helgen så jeg fikk i hus utelysa i tide og i dag laver snøen ned :=) og skal du vaske vindu ute i kulden eller minusgrader,ja da er det bare å ha vinduspylerveske i vaskevannet,sånn som du bruker i bilen :=) jeg snakker av erfaring har jobbet som vasker der vi vasket store vinduer i offentlige bygg hele året

Siste innlegg