JOLLY HOLLY Sokker – Selvfølgelig!

Designet av Vikki Bird

 

Dette er veldig de søteste og enkleste Julesokkene!? Når man ser på de tenker man automatisk jul, i allefall gjør eg det 🙂 Koselig stil syns eg, å ja, du rekker fortsatt å strikket et par om du har noen som hadde digget å få et par 🙂 De er ikkje strikket i det tynneste garnet så dette burde går fint, og det sier eg som har holdt på med det samme sokkeparet i en måned nå….men men, det er jo ved siden av alt det andre da Ho Ho Ho

 

 

 

Designet av Vikki Bird

 

Garnet har 100 m pr 50 gr, så hvis du f.eks har noen nøster med Viking Sportsragg f.eks, eller Østlandsgarn/Safir (Husk en tråd forterkning i hæl og tå i såfall) er det jo bare å sette i gang. Eg vil i allefall nappe til meg oppskrifta 🙂 Vet jo aldri!

 

JOLLY HOLLY SOCKS
Bildene over
7 størrelser

 

 

* * * *

 

 

Eg gikk bare å la meg igjen i dag og sov til halv 3 – Så der ble den dagen ødelagt…Har bare sittet her å surrer siden eg våknet så nå er det på tide å gjøre noe…Vurderer en dusj og ren pysj, hadde nok garantert gjort godt! Planen min i dag var å steike GRANOLA, mye Granola var på planen! Har 5 glass + mitt eget som skal fylles, må nok lage det i flere runder. Er litt redd for at eg svir eller på annen måte ødelegger det OM eg lager for mye på en gang. Er jo kjapt nok å lage det uten alt for mye styr, Åååå det er sååå godt! Eg laget mitt første ladning
i begynnelsen av november og eg savner det nå når mitt glass er tomt! Har spiste det hver dag sammen med Cottage Cheese og det er helt himmelsk! Hmm Tror eg akkurat la min egen plan?
Først en god dusj og så en tur på kjøkkenet 🙂 Det kan bli bra 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Du trengte nok den kvilen ja, sånn som du står på 😍🎅 og sokkene, ja de er på ønskelista 😎 ha en fine kveld 🎅

    2. De sokkene var helt nydelige… kjenner at sokkestrikkelysten er sterk for tiden…takk for tips! Og ha en finfin dag.

Siste innlegg