Jordtøfler —> Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Frida Råberg

 

Altså, disse så jo ut som en drøm å ha på beina? Eg kjenner ikkje garnet de er strikket i, men det er merino og alpakka så for meg må jo dette være noen skikkelig digge kosetøfler ♥ Et ganske lekkert design med en dobbel vrangbord, spørs om ikkje denne oppskrifta må inn på ibook`a mi 🙂 Når eg sjekker litt nærmere ser eg at designeren er fra distriktet og har også sitt eget garn! Spennende! Ser ganske nytt ut, i allefall på Ravelry 🙂

 

 

 

 

Designet av Frida Råberg

 

Vel, da har du vel ei deilig oppskrift slik at årets Juletøfler kan startes på allerede nu! Så lenge du forholder deg til strikkefastheten bruker du det garnet du liker best til tøfler. Skal tøflene brukes til å springe rundt hjemme på anbefaler eg noen “dotter” antiskli under sålen, har du malte tretrapper anbefaler eg fullstendig anstiblokkskli under tøflene….Ref, til eget fall i malt tretrapp hvor det vare bye-bye halebein *ler litt hjertelig og oppgitt gitt*

 

JORDTØFLER
Bildene over
Str fra 35 til 44
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg var på vei ut av senga 03:45 i natt….var sikker på at eg hadde hørt alarmen dure….Var visst bare Ali som znorket….Sovnet kjapt og våknet igjen 06:40…Snakk om å være redd for å forsove seg!! Sto opp FØR alarmen
og nå har eg ei skikkelig rolig, herlig stund kun med tente stearinlys – Mørketidens små gleder! *Ro*

Det er meldt klarvær og sol så det kan bli en flott tur i dag!
Skal svinge innom kjøkkenet å lage meg en god smoothie,
noe må ned i magen selv om eg ikkje er et frokostmenneske.

 

 

LAG DEG EN
FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg