JULEGLEDE 4: Nok en gang 3 heldige vinnere!

 

Ok, da var det over for i år! Juleglede Nr 4 er ferdig og eg sitter her med 3 heldige som skal få gave i posten! Tusen takk alle sammen som har deltatt, selv om det har vært litt “kaos” inni mellom har det jo vært gøy. Eg har i allefall hatt mye lesestoff i form av flotte kommentarer i hele desember 🙂 Eg er klar, er du?

 

 

 

Den som får ei rimelig Stor eske med perler + Perlejul av Anja Takacs er….

 

Janne Asbjørnsen

 

 

 

 

En deilig pose med 6 nøster Flora og 2 nøster KidSilk
(Her snakker me herlige vårfarger) skal eg sendes til…

 

Hilde Lind

 

 

 

 

Til slutt er det 6 deilig nøster med MAYA Alpakka som skal sendes til…

 

Solveig 99

 

 

Gratulerer alle 3!! SÅ GØY!
Send meg en mail/eller mld på FB slik at eg kan få adressen deres. Eg vil ikkje love at gavene blir sendt før nyttår hehe Eg har ferie! *ler* Skal uansett sende de så fort det lar seg gjøre 🙂

 

Nå? Vel, Amira og eg ser på serie og eg har planer om å legge negler 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT HERLIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra VIbbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til heldige vinnere. Takk til deg Vibeke som virkelig legger sjela di i dette.
      Ha en Gledelig Jul videre🎅🎄

    2. Gratulerer til de heldige vinnerne ☺. Takk til deg som ordner dette, ønsker deg en fortsatt god jul 🎄☺.

    3. Tusen takk! Satt og scrollet meg nedover innlegget. Greit at jeg ikke vant perlene, har ikke tid/plass til mer hobby. Scrollet sakte nedover mens jeg leste; skal sendes til: og da tenkte jeg Hilde Lind samtidig som navnet mitt kom opp! Snakk om hakeslepp!! Og den jeg ønsket aller mest😍😍

      Tusen tusen takk til deg Gro Vibeke, for alle de gode lesestundene av bloggen din, for alle de gode oppskriftene og ikke minst de små klaskene vi får i bakhodet når du tar opp vanskelige og gale ting. Selvfølgelig ikke enig i alt,men kjekt å ta en runde med seg selv og finne ut hvor man står.

      Nå er vi endelig på rette siden av sommeren og nå krysse vi fingrene for en bedre hverdag!

      Fortsatt god jul og godt nytt år til alle sammen!!

Siste innlegg