JULEGLEDE Nr 1 : To heldige vinnere!

Reklame | House Of Yarn, Sømsenteret og Rito Garn & Hobby

 

Jaggu ble det en laaang fredag på hjul! Egentlig skulle eg ikkje ut å gjøre noe mer enn det eg gjør hver fredag: Helgehandel for oss og for mor i, men når eg endte opp med 2 turer på Posten ja så taaar deeet tiiiid! Var først innom å hentet 3 pakker, den 4. var fortsatt ikkje registrert, gikk innom Kiwi og Nille for å handle videre for mor mi, sto også i kø på MesterGrønn! Kom ut i bilen *PLING* i Postapp`n, stakk over gata for å hente siste pakke; 15 personer i kø! MEN! Det gikk i grunnen kjapt, de er effektive på Posten her ute 🙂 Før eg kjørte hjem til mor mi bare MÅTTE eg innom Vårsol Gartneriet å hente med meg ferske egg hjem 🙂 Jammen hadde de fortsatt både agurker OG perletomater *Lykke*

 

MEN ok, nok om min dag, nå skal me se hvem som skal få en gave fra meg,
vinneren er trukket ut ved hjelp av Random.org:

 

 

Den første pakken her har eg fått fra House Of Yarn og det er det nye garnet MAYA ALPAKKA som er på menyen. Garnet er så og si helt likt Påfuglgarnet bare det ikkje røyter! Ååå det er skikkelig mykt og godt!
Premien er altså 6 nøster i fargen Jeansblå ♥ Den heldige er:

 

 

MONIKA – Kvardagsengel

 

Woop Woop! Så gøy!

 

Gratulerer! Send meg adressen din enten på mail: [email protected] eller på facebook.
Om en vinner ikkje melder seg så trekker eg ny på tirsdag 🙂

 

 

 


Den siste pakken eg hentet på Posten i dag var denne fra Rito Garn&Hobby!! Haha Den frigjorde nok en del hylleplass for hekkan den er STOOOR!! Det eneste som var mitt i den digre pakken var en pose med hvite Hama Perler 🙂 Alt det andre? Vel, de kommer i de neste Julegledene, det er 3 søndager igjen vettu! Kanskje noe av dette kommer allerede nå på søndag? Ikkje godt å si 🙂 Hvis du er LITT nysgjerrig så pakket eg opp denne gaven på Snapchat (vibbedille) Det er LITT av noen premiere eg har fått, eg spurte om de kunne blande
inn litt perler og eg sier bare; GLED DEG!

I morgen skal eg dandere til pakkene hver for seg, men uansett hvordan eg fordeler alle
pakkene fra Rito garn&Hobby blir det STOOORE premier! Ahaa det er så gøy!

 

Beklager at du kanskje har ventet litt lenge på denne trekningen, var ikkje meningen at det skulle bli så sent, men men. Eg var ikkje hjemme før i 16 tiden i dag, stoppet jo litt hos mor mi. Bare det å pakke ut varene her hjemme tok nesten 1 t og så laget eg middag, så ja, eg satte meg ikkje ned før i halv 9 tiden etter en bedre dusj 🙂 Nå er eg litt annige og trooor eg skal svinge ut på kjøkkenet en tur! Har nemlig kjøpt med meg det eg trenger for å lage Cola Flesk! Det må jo prøves 🙂 Jaja, du får kose deg og ha en fin kwell videre 🙂

 

 

NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg