Kabel eller Flettestrikke? Vakkert uansett!

Designet av Hanna Maciejewska

 

Noen ganger kaller eg det for kabelstrikk andre ganger flettestrikk, men eg mener det samme. Henger nok i at det heter Cables på engelsk og eg leser stort sett engelske oppskrifter. På den andre siden syns eg dette mønster minne mer om det eg ville kalt kabelstrikk for det er liksom ikkje helt flettestrikk. Anyway, flettestrikk er kjempegøy og eg kunne virkelig tenkte med denne genseren her altså! Ååå den var skikkelig stilig!
Så ren og pen i mønster og akkurat passe mengde mønster 🙂

 

Designet av Hanna Maciejewska

 

En fantastisk flott og kreativ måte å bruke mønsterdelen på! Ja eg ble ganske satt ut over hvor lekker denne jakken er altså…Sukk…Dette vil overhode ingen ende ta ser det ut for…SÅ MYE LEKKER 

 

 

BOXED AND CABLED
Bildene over
Fra 94 cm til 165 cm i overvidde

 

 

 

 

* * * *

 

Dette har virkelig vært en SNODIG dag av de sjeldne! Hver dag når eg står opp sitter eg som regel å babler (dvs leser div) på mobilen min før eg tar en runde med Pc og blogg, etter på er det en kjapp runde i heimen før eg er klar for første strikkeøkt-vanligvis er klokka da et eller annet før 12. Dette gjorde eg i dag også, men pga mange meldinger og diverse ble eg sittende noe lengre enn vanlig fordi eg ønsker å svare flest mulig. Får daglig spørsmål om forskjellig, det meste er strikkerelatert og eg svarer med glede. Det var bare det at i dag var klokka kvart på 6 når eg reide opp sengene! Derfor må eg opp tidlig og ikkje sove til over kl 12 som i dag! Det bare må ikkje bli en vane! Siden eg tar depo medisin blir også dagen helt på tryne når det sklir så vanvittig ut, cluet for en god virkning av medisiner på depo er jo at ta de nesten slavisk på samme tid morgen og kveld.

 

Derfor sitter eg vel i grunnen her å bare surrer i kwell! Ja nå er det kwell og eg føler eg har mistet hele lørdagen så det er deilig å tenke på at det er søndag i morgen 🙂 Planen min er å gjerne komme meg noe tidlig i seng i dag for så å stå opp litt extra tidlig i morgen! Me-Time har eg jo heller ikkje fått i dag på samme
måte som eg får når eg har formiddagen i fred og ro.

 

Uansett, nå først skal eg ta opp strikketøyet og det er et stort flette-prosjekt!
Ja det er fletter i søkk og kav bare se HER! Koser meg med det.

 

 

 

 

NYT KWELLEN
OG KOS DEG MAX

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg