Kan det bli søtere? – Oppskrift

Designet av Maria Ufimtseva

 

Eg er muligens nr 1 når det kommer til å strikke, hekle eller bare lage unødvendige ting. Noen ganger faller eg for de rareste ting. Nå er ikkje dette lille alve type huset det rareste for dette kan jo også brukes. Med tanke på de stive prisene på årets pappegg er jo dette huset veldig godt egnet som et anderledes påskeegg 🙂 Tenk så kos å sette slike hus på bordet under påskefrokosten? Ikkje sant? Designeren har noen mindre hus også som du finner HER og HER – Det er gratis oppskrifter og vil gjøre seg godt til litt sånn kosepynt nå på våren og sommeren 🙂

 

 

 

Designet av Maria Ufimtseva

 

Huset over er laget over en Q-Tips boks så da vet du hva du enten må kjøpe eller tømme 🙂
Syns disse var kjempekoselige eg så denne lagres pronto!

 

THE FLOWER HOUSE
Bildene over
16 cm høyt

 

 

* * * *

 

 

 

Ganske utrolig med tanke på hvor trøtt eg er om dagen, men eg kom meg ut av senga 07:20…Klarte å komme meg i seng rett rundt klokka ett så er innafor på antall timer søvn. Da vil eg tro eg skal klare å komme meg til frisøren i tide 🙂 Det var faktisk RIM på terrassen da eg våknet? Hmm ok, skal ikkje klage for mye på det for nå er sola også stått opp.

Må bare fortelle noe…hehe….litt stygg som ler, men men: I går styrte Ali en del timer på terrassen, høytrykkspylte og fikk gjort alt klart til maling. Det er en ganske stor jobb når han gjør det alene. Første ene siden, så må ALT me har flyttes for å komme til andre siden vis á versa…(Du har vel sette alt me har av tunge blomsterkasser? MoHaaa)…Når han var HELT ferdig viser han meg den store plastkassen som eg har kugjødles opp i, den er blitt full av vann fordi lokket har sprukket i vinter…Me blir enig om at den kan kastet for hele lokket og kanten er blitt sprøtt…Eg står på vaskerommet da det fatale skjer!! Han løfter kassen for å bære den til inngangen, kassen sprekker og han står nå i kugjødsel over HELE den nyvaska terrassen! Jadda neida så, det er slettes ikkje tull….! DA er det lov å bli fly forbannet! Sjeldent at eg hører Ali banner på NORSK! Eg burde absolutt hatt et bilde, men eg syns ikkje det passet seg for å si det sånn haha Eneste eg sa var: “Jaja, det var jo godt den sprakk før du kom deg inn i stua!” O M G! Vel vel, det var jo bare å koble til vannslangen igjen…
Anyway, denne uka skal nå i allefall maling i hus 😀

Nå må eg ta en runde i skuffer og skap å se hva eg har av rene klær…
har blitt mye pysj den siste tiden….

 

 

HA EN SUVEREN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Den var skikkelig søt!
      Perfekt gave til ei lita jente eller en liten gutt. Kan fylle den med litt godis, småleker, hårklemmer og strikk!
      Tenker den vil slå an umiddelbart.

    2. Supersøt <3 Uhell skjer, det kan jeg alt om hahaha Lykke til med terassemaling 🙂 Holder også på ute på terrassen, myyye jobb. Håper dagen din er fin <3

Siste innlegg