Nille la GULLEGGET i år!! *Sjokkskadet*

 

Først må eg bare fortelle noe FØR eg kommer til poenget: da eg var hos Amira i helgen tok me oss en spasertur rundt i sentrum der hun bor, svingte innom diverse butikker der i blant Nille (Har jo alltid elsket Nille!) Påsken opptok jo det meste av plassen i den butikken – Herlig! Eg kikket litt rundt med tanke på hva eg skulle finne på til påske. Amira peker på noen gullegg og sier: “Sånne passer bedre hos oss i steden for de med mye farger på“.
Ok, eg noterte det bak øret og me ruslet videre…

I dag da me var innom Kiwi her nede stakk eg innom Nille, bare for å kikke! Der lå de samme gullegga, og eg tenker: “Tja, kjøper med meg 2 så har eg i allefall de til Amira og de”. Vettu?? Eg fikk FLADSJOKK! Det er er HELT vanlig påskeegg i papp, ja det er “Gull” på utsiden, men det rettferdiggjør da ikkje at det koster 100 kr??
Ok, 99,90 da, men alvorlig talt! Det var slettes ikkje blant de største heller.
Da kjøper eg heller påskeegga på Europris til ca halve prisen!

De som er like store som eg har kjøpt noen av her hjemme koster så mye som 299,90! WHAT!? Er det bare eg, eller er ikkje det en syk pris? PAPPegg? Nei, før danderer eg til en fin cellofanpose, eller…hmm….Eg kan jo f.eks kjøpe DENNE SPRAYEN og forvandle alle egga her hjemme til gull! *Smart Vibbedille!*

 

 

 

 

Med disse prisene blir det jaggu ikkje mye snop i eggene hehe

Vettu? Eg er garantert ikkje alene om å savne Nille slik butikkene en gang var? Før kunne eg svinse innom rett som det var uavhengig av hvor tung lommeboka var, men nå? Vel nå bør eg egentlig bare gå på lønningsdag OM eg skulle trenge noe, men sannheten er at eg syns butikkene er blitt ALT for dyre så Nille er absolutt ikkje førstevalget lenger om eg skulle trenge noe. Heldigvis finnes det fortsatt andre butikker hvor du kan kjøpe det meste mellom himmel og jord uten å bli ranet *ler*

Okiiii, lettere sjokkskada skal eg nå sette i gang med Russedressen!
Wish me luck!

 

 

HA EN FIN
FREDAGS KWELL

 

 

 

Go`klem fra VIbbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Hei. Var innom nille i Harstad for noen uker siden og barnebarnet spurte om å få en sjokolade på pinne. Den kostet 50 kr!! For 35 gr sjokolade!! Ho fikk ikke den og hun skjønte hvorfor. Helt vilt spør du meg!!

    2. Har tenkt det samme ..lenge 😳 synes de har blitt dyre på alt fra nips, lys og pynt til garn. Lenge siden æ slutta å svinge innom der…

    3. Der er jeg veldig enig og har sagt det lenge, Nille er veldig forandret og blitt en dyr butikk! Går heller til andre interiørbutikker jeg og legger til noen kroner og kjøper noe som jeg liker bedre, eller går til Rusta eller Europris!

Siste innlegg