KaosKontroll…Eller helt på styr!??

 

Etter en halv kopp kaffi i går morges var det bare å ta på seg bandana`n, få bort håret og sette i gang!
NÅ skulle boden tømmes, ja for hvis ikkje kunne det ikkje bli jul – Ikkje i år i allefall! Alt som hadde stått der på vent i over et år ble enten kastet eller gitt bort, resten ble fordelt til glasscontainer og klecontaineren til Fretex. Jammen fikk Ali fart på beina og fikk det ut og bort allerede i går kveld! JØSS!

 

 

 

 

Eg samlet en del ting som ble lagt ut på Arvesentralen(FB) og innen en halvtime var det borte!
Blir hentet i kveld alt sammen 🙂 Så herlig!

 

 

 

 

Altså ALTSÅ! Eg har ikkje ord….er søren meg UNDER 1 år siden det var strøøøkent her i disse 2 bodene…

 

 

 

 

Alt som sto foran all julepyntet ble bare spredd utover i gangen og stua…sukk

 

 

 

Denne hylla skulle bli tom, for eg trenger litt langring skjønner du….

 

 

 

 

Men, først måtte eg har en deilig matpause….Dumpling ass...JAMMY!

 

 

 

 

Hobbyrommet trenger en avlastning ser du….
og mens eg står opp i alt dette kaoset får en melding fra Bring….

 

 

 

 

…en pakke hadde blitt satt på trappa…ikkje var den liten heller.…! Det var fellesjulegave til Amira og Eirik
(+ Alex<—Kattungen!) – Eg kunne på ingen måte ta den inn, ei heller ville eg ha den i stua frem til julaften Ho Ho Tok en kjapp telefon til Amira og de var på vei hjem fra jobb. Da ble det julegave på forskudd!
De plukket den med seg hjem….

 

 

 

 

…lekkert skal det være ser du, så nå gjenstår det å se om hovedpersonen (Altså Alex!) liker det!
Vet i allefall at mor i huset er strålende fornøyd ♥

 

 

 

 

vel vel, det var bare å fortsette å rydde da…

 

 

 

 

(Skjønner ikkje hvilken innstilling eg har vært bort i på mobilen….”Rare bilder” gitt)

Nå har eg 8 hyller eg kan lagre stash i! Deilig Deilig! Alle bamsene/dukkene som sto på hylla bakom der er
puttet i en boks og så fikk kakeboksene en bedre plass 🙂

 

 

 

 

Ser der ja!! Julepynten på plass i stua – Alt for tidlig ennå, så den får stå til en dag eg gidder vaske hele stua –
om et par uker ca vil eg tro.

Kom meg inn på Hobbyrommet i 22 tiden i går kwell og da fikk eg støpt litt gips…FedEx var også på døra her i går kwell med pakke fra England! Woop Woop! Det ble så fint, å ja, eg fikk alt ut av formene før eg la meg…men nå må eg få gang her for store søs henter meg snart og da blir det styrketrening i skogen på oss!

 

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg