KARNEVAL SOKKER – Strikkeoppskrift

Designet av Marta Chapman

 

Altså! Oh`la-la!! Sjekk disse da! Ja det er februar, ja det er tid for karneval, men har du de riktige sokkene i hus? Ikkje? Vel, da må du nesten bare få de på pinnene ASAP! Sokker som dette tenner en gnist i å kanskje får et par sokker på mine strikkepinner, gudene skal vite at eg ønsker det….meeen eg føler sokkestrikking sitter litt langt inne, skulle virkelig ønske det ikkje var sånn…

Sannheten er jo at eg syns det er GØY å strikke sokker, for egentlig tar det slettes ikkje så lang tid, eg trenger jo ingen enorme sokker…Vet likevel ikkje helt hvorfor, men sokker som dette tenne virkelig en gnist i meg!
Se på det glade fargene da??

 

 

 

Designet av Marta Chapman

 

Eller….SE PÅ DEN HÆLEN?? Åååå
FANTASTISK!

 

 

 

 

Designet av Marta Chapman

 

Nå? Hvor mange par kommer du til å strikke?
Sokker er strikket av designeres restegarn så her kan jo utfallet blir så mangt, sjekk fargene du har på ditt restegarn – Garantert at det blir noen knæsje sokker. Her snakker me tynt sokkegarn på pinne nr 2,25 mm ♥
Love IT!

 

CARNIVAL IN VENICE SOCKS
Bildene over
Str S/M – M/L

 

 

* * * *

 

 

 

Eg har tenk å hekle i dag eg, skal fortsette på det eg startet med i går kwell 🙂 Har lenge tenkt at de gamle eg har på kjøkkenet nå kan “gå videre” og så lager eg noen nye. Til nå har eg vel heklet en ca 4 cm og ja, det ser rimelig riktig ut! Er eg heldig blir det ferdig i dag, får sjå. Har også planer om en Apekatt til i dag ♥ Kanskje det blir en sebra og sjiraff også, får seg hvor mye tid eg surrer vekk på ingenting først.

Trooor det blir en meget rolig morsdag inne på Hobbyrommet 😀 Tenker eg lager meg ei god skål med havregrøt (Ja er inne i ei ri nå hvor eg syns det er godt, eller det gjør godt for magen i det minste) og ser et par episoder på serien før eg setter i gang å hobbylerer. Milo (<–Katta!) går rundt her å “rauter” så kanskje greiest
å starte med å fikse litt fisk til han, alltid en fryd å klippe opp fisk FØR frokost! Not!

 

 

LAG DEG SELV EN FIN SØNDAG
Å ja, det regner fortsatt bortover…

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Jeg behøver ikke strikke fargerike sokker, for det er yndlingshobbyen til Barndomsvenninna så hun strikker soller for meg!!! Jeg betaler selvsagt. Hun strikker for salg på julemesser og slikt, og jeg betaler det jeg sneik meg til å se at sto på prislappen på ei messe.
      Til jul ga jeg henne en stor papirpose full av fargerikt sokkegarn jeg fant på salg på Husfliden. Vil sikre meg at jeg ha stor tilgang på sokker i fargeglade farger hvis behovet skulle melde seg. Til nå har jeg tre par!!!

    2. Heia.. Jeg tenker dette motto passer veldig til deg «Den som strikker rakner ikke» 🙂

Siste innlegg