Lørdag? – Da leker man

Reklame | Rito Hobby

 

I dag har eg bare surra og koset meg i min egen boble, nesten helt uforstyrret 🙂 Det var virkelig på tide å få gang på perlene mine igjen og da er denne lille karen ren lykke! Se på han da?? Tanken er å perler “broren” i morgen 🙂 Dette er design av Anja Takacs.

 

Alt av perler og brett får eg fra Rito Hobby 🙂

 

 

 

Herlig med figurer som bare kan henge der, passer supert fordi eg er tom for Nanotape og glemmer å kjøpe hver gang eg er ute! Det har uansett ikkje vært vær til å henge opp våren ute så særlig hast er det ikkje 🙂
Har planlagt en del som eg vil perle som kan henge frem til…..Halloween?!

 

 

 

 

Ramme på Drodleriet har eg også fått, str 13 X 18 cm –
Slettes ikkje stort, men akk så dill og kos å tegne 🙂

 

 

 

Designet av ekayg

 

Du husker gjerne for…16(!!!) år siden da “alle” heklet Spidermanteppe? Kanskje dette teppe kan slå an og bli et perfekt leketeppe til de minste? Fin gave? Et teppe og en boks med Matchbox biler 😀 Ganske enkelt perfekt! Julegave?

 

RACETRACK PLAY RUG
Bildet over
Str ca 150 cm X 90 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Vettu ka eg savne?? Ja VIRKELIG savner? Noe skikkelig kjekt å se på tv! Det er jaggu lenge siden eg følte eg var fornøyd etter å ha sett på tv…Blir bare sjeldnere OG sjeldnere at eg gidder skru på den boksen…Savner spesielt noe kjekt i helgene….Hver gang vi møtes? Hmm nei, eller jo, det var kjekt de første sesongene, men ikkje nå syns eg. Blir (for meg) mer og mer ukjente deltagere. Savner også en GOD film som ikkje blir viste for 72.gang det siste året…Sukk…Jaggu godt at man har strømmetjenester! Elsker en god serie, spenning eller feel good, noe ganger er det helt greit å “bare” se en film også. Filmer eg aldri blir lei av er Rocky, selv når de ruller på tv ei hel uke ser eg de, HVER gang *ler*. De filmene er jo ikoniske og eg blir nok aldri lei!

Jaja, siden Tv ikkje kan gi meg noe annet enn Toll som eg syns er kjekt stikker eg heller inn på Hobbyrommet å koser meg med The Foster på Netflix og kanskje ei tegneblogg, eller kanskje eg skal hekle ferdig det sorte fåret?

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Liker og The fosters. Men venter og venter på neste sesong av Virgin River. 😃 Skal tru når den kjem? Takk for mange gode ideer du deler og din kvardag vi får vere me på.

Siste innlegg