Kategori: Burde hatt! – Strikkeoppskrift

Designet av Louisa Gauge

 

Sauer, ja det er jo som du vet helt alrighte dyr, kan brukes til alt, i allefall til det meste 🙂 Me husker vel alle Sinnasauen som omtrent en hver strikker strikket? Inkl meg selv, har siden den gang da tenkt at eg burde strikket meg en ny….*sjekker Ravelry og ser at min ble ferdig 1.feb`13….10 år siden!* Min ble nemlig alt for stor
og ga den etter hvert til Kirkens Bymisjon ♥

 

 

 

Designet av Louisa Gauge

 

Ser at denne sauegenseren er strikket i noe tykkere garn enn det eg foretrekker…Eg har jo en stor kjærlighet for Holst Supersoft, og med så mange størrelser tilgjengelig kan det fint la seg gjøre. Har funnet ut at genserene eg har i Supersoft o.l garn er supre som et av lagene med ull man bør ha på tur når det er kaldt 🙂 Med tanke på hvor mye Supersoft eg har i hylla kan eg strikke mange. Min Ravello veier jo f.eks kun 173 gr! Det er litt over 3 nøster! En lignende genser som den med sauer over hadde jo vært midt i blinken!

 

BAAARTER SWEATER
Bildene over
Str 89 cm til 162 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Woop Woop igjen skinner sola fra så og si skyfri himmel og eg kan ikkje se noe nevneverdig snø 🙂 Deilig, deilig og igjen kan eg (forhåpentligvis) begynne å tenke litt vår! Tanken i går var jo å bruke dagen på å “stelle” litt i heimen, men eg havnet heldigvis ut på Langtur 🙂 Muligens eg må se om eg kan fikse litt her hjemme i dag!?

Har en plan om å styre litt på kjøkkenet også, fant en oppskrift eg har lyst å teste – Blir det bra/godt, ja da er mye “reddet” tenker eg 🙂 Men ok, trooor eg bare starter med litt tøy å bøy som å skifte på Dib sin seng 🙂

 

 

LAG DEG EN BRA DAG!
Kan være enklere en du tror 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg