Kjappe Tøfler – Flotte Gaver – 2 Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Katerina Mushyn

 

Åååå guuud av meg, men eg elsker slike kjappe og snertne prosjekt! Seriøst? Er du bare bitte litt kjapp så strikket du glatt et par i løpet av en ettermiddag/kwell! NADA PROBLEM! Begge tøflene er ca i kun 1 str, men eg trooor
og er ganske sikker på at: Hvis du bare strikker et par for å lære oppskrifta kan du enkelt justere oppskrifta større/mindre alt etter som. Når det gjelder tøfler så har det f.eks ingenting å si om du velger et litt tykkere garn, eller kanskje det uten problem kan legges til noen masker i midtfeltet 🙂 Uansett, egentlig en galant måte å strikke tøfler på!? Åsså Åsså, kjempegøy for en som er fersk med strikkepinnene 🙂

 

LACE SLIPPERS
Bildet over
Str 37/38

 

 

 

 

Designet av Katerina Mushyn

 

Selv om disse “bare” er i rillestrikk står du jo helt fritt til å dekorere de akkurat som du vil! Skulle du likevel har problemer med å skjønne hvordan du strikker de, ja så er det Video for begge parene
som viser hvordan du strikker 🙂

 

SEAMLESS SLIPPERS
Str 36/37

 

 

 

 

* * * *

Er i grunnen bare innom Go`stolen i ei lita stund for å koble av litt før det er ut i bilen igjen. Heldigvis er det Amira som henter med seg Dib hjem igjen når hun selv kommer fra trening 🙂 Dvs at når eg er hjemme igjen kan eg svinse innom dusjen ei lita stund før eg bare kryper inn i pysjen, tjukke sokker og inntar strikkeposisjon og nyter resten av kwellen! Tok sin tid hos legen i dag vettu, hadde time kl 13.15 og kom inn 14.20 cm….Jajaja, fikk da ordnet alle medusinene mine + det vanket litt kjeft for prøvene eg skulle ha tatt for minst 1 mnd siden…Har liksom ikkje hadde overskudd å kjøre helt ut dit BARE for en blodprøve. Er allerede mye kjøring, eller noe hver dag
i allefall. Det å ta prøver på det legekontoret er håpløst. Ingen der ute klarer det “smokk-smokk”! Det går fort 1 time og halvannen før de får akkurat så mye som de trenger…Fikk jo også brev fra SUS i går, ny time på nyreavdelingen er 3 januar, en festlig dag med tanke på at de krever ferske blodprøver 1 uke i forveien – altså på 3.juledag! Jaja, fikk vite i dag at legekontoret tar kun akutt i romjula HVIS de finner vikarer så da må eg på SUS
i så fall å ta de prøvene. Kjenner at det passer meg midt i julepysjen så eg ble glad da legen sa at det ikkje var så nøye og at eg kan ta prøvene FØR jul! EG ser jo for meg en halvmeter snø og stiv kuling 3.juledag og DA kjører ikkje eg ut ass! NO WAY! *ler* Men de andre prøvene vil han ha neste uke…Jajajaja jysla til mas da! *ler*
Han skal bla sjekke om eg har behov for B12, kanskje litt dumt av meg å ha startet med “vanlige” B-Vit da!?!?
Det gjorde eg for en mnd siden ca fordi at neglene mine smuldret helt opp…SÅ ja, et eller annet mangler eg…

Noe eg IKKJE mangler i allefall er STRIKKELYST! Derfor skal eg se om eg kan snike til meg
noen runder nå før me skal ut på hjul 🙂

 

 

 

KOS DEG
OG NYT KWELLEN!

 

 

 

 

Go`klem fra ei veldig spent Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg