Kjapt, Tjukt og Varmt – 3 Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Brome Fields

 

Jo nærmere Jul me kommer jo tjukkere blir både pinner og garn (HAHA) Når oppskriftene i tillegg er gratis,
ja da er det bare å kjøre på 🙂 Deilige kosesokker er noe alle bør ha tilgjengelig så det er bare
å bunkre opp og få de ut til “folket” *smiler*

 

 

SOCKS : FALLING LEAVES
Bildet over
Str Baby og Voksen

 

 

 

 

Designet av Brome Fields

 

I følge designeren trengs det kun 6-9 timer for å strikke disse, så ja,
du rekker noen par lenge før jula ringes inn 🙂

 

LEG WARMERS : PERCEPTIVENESS
En størrelse

 

 

 

 

Designet av Brome Fields

 

Riller er alltid flott + det er en fin måte å får brukt litt knapper på 🙂

 

COWL : TRUSTE
En størrelse

 

 

 

* * * *

I dag tror eg det blir en hviledag i forhold til baking, har litt andre ting som må ordnes som f.eks en tur i banken
å vifte med det nye passet! Samtidig må eg få fikset meg et nytt Visakort fordi det nye eg fikk i sommer er uten bildet! Siden eg ikkje kunne fikse pass i løpet av 3 dager den gang måtte det bare bli sånn, men det hadde vært greit om det virket også hehe Så da returnerer eg et helt ubrukt Visakort 🙂 Det er tiltak å fyke ut hit og dit å ordne slike ting, men i dag er absolutt dagen det må gjøres, har frist til i morgen!

Det blåser så mye ute at det er et ganske øredøvende bråk! Konstant buldring liksom! Det er NordVesten sin det! Er faktisk 7 grader, men pga den kraftige vinden føles det som -3! Jepp, da blåser det ganske så bra ja!
Det er bare å pakke seg inn og komme seg på hjul – Etter hvert!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. I min bank får man ikke bilde på Visa-kortet. Det har visst noe med forfalskning å gjøre. Synd men sant.

      1. Banken ringte meg i sommer og sa at siden bildet på Visakortet var over 10 år måtte eg komme å ta nytt før de sendte ut det nye kortet. For å få det måtte eg ha pass. Hvis ikkje ville eg få tilsendt et uten bilde og ID.

    2. Ah, en sånn cowl, ja… Det har jeg drømt om lenge. Og av en eller annen grunn trodd det var mye mer komplisert, men det er det jo ikke! 🙂 Takk for tips!

Siste innlegg