Kjempeenkelt, men likevel sååå fint!

Designet av Hanne Kær Pedersen

 

De som har hengt med i “gamet” her på nett noen år husker garantert farsotten i 2006-08? Alle, og da mener eg alle strikket “Baktus”sjerf, eller me som kjente litt til opphavet kalte det “Karius” for hun som “fant det opp” heter Kari og er fra Tr.Heim 🙂 Det er det enkleste av de enkle, men det er sååå godt å bruke 🙂 Du kan strikke akkurat i det garnet du ønsker og absolutt i alle de fargene du vil. Det er det perfekte skjerfet/sjalet til å se tidenes lengste serie til, da produserer du skjerf på løpende bånd 🙂 Eg har ennå Mitt første av disse skjerfa, det strikket eg
i Opal
, det er faktisk akkurat like fint nå som da —> Kvalitet skal vites.

 

 

Designet av Hanne Kær Pedersen

 

Når du har strikket et skjerf som dette kan du jo style det akkurat som du vil, ja f.eks med litt blomster.
Meeen, eg syns det er litt drøyt å betale for grunnoppskriften når “orginalen” som ble publisert for 12-14 år siden var helt gratis. Blir jo som det eg skriver om i Dette Innelegget…

 

 

ENGBLOMME
Bildene over
One Size
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Våknet i 8 tiden til 22 grader, jepp….Det var varmt på soverommet kan du si…*svett*. Nå er det 24 grader og eg venter på regnet som var meldt kl 11!?! Hmm ikkje en sky på himmelen, jaja, det skulle uansett bare være en kjapp byge, men det hadde jo friska litt opp for resten av dagen. Har klær ute og eg har planer om å få flere klær ut til tørk så det er jo greit å ha kontroll på skyene, bare nevner det 🙂 Har du også et vaskerom som du ikkje kan se gulvet på? Har du flere tørkestativ så utnytt muligheten i dag, klær, sengetøy og håndklær tørker på et par timer!! Der er det mye å spare, har *heldigvis” ikkje tørketrommel (<—ønsker meg dog en) så det å henge ut klær er en behagelig luksus 🙂 Ali har ruslet ned i garasjen og der kan man nå se ganske mye av gulvet og det er søren meg ikkje rusk!! Eneste som irriterer der nede nå er DISSE KOMMODENE!! Arg de tar sååå stor plass og hadde de forsvunnet hadde mye vært “forløsende” i den garasjen, ja da hadde me nesten fått inn bilen! Tja, trenger du et par flott “smykker” til din ringe bolig så vet du hvor du kan finne noe veldig spesielt 🙂 Bor du på andre siden av landet og ønsker de, kan eg lett fikse overnatting om du vil komme å hente 🙂 Me er ganske så gjestfri 🙂 Men nå? Vel….først må eg grave frem vaskemaskinen og sååå skal den fylles! *Klar-Ferdig-GÅ!*

 

 

LAG DEG EN
FANTASTISK DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg