Sprek Restegarn Kjole

Designet av Paige Parkin, The Knit Diaries

 

Har du f.eks en del fingering tykk merino som slenger rundt omkring? Eller som du bare ikkje aner hva du skal strikke av? Da har du virkelig muligheten til å bli kvitt en del av det NU! Sjekk da? Sprekere vår/sommerkjole enn dette får du neppe, denne var jo helt konge spør du meg! Å ja, eg hadde hatt 0 problem med å brukt den, gjerne akkurat i farger som på bildet! Nå kan eg bare snakke for meg selv, men eg hadde ikkje følt meg vel med å gått ut bare i kjolen. Intet problem, eg hadde bare toppet den med en kort jeansjakke f.eks —> Sommerlig og stilig,
syns eg da 🙂 Har du et par sneakers i passende farge(t) så er du good to go! ELLER? Mmm YES!
Et bare kule Dr.Martens! Ååå ja, eg er DER faktisk! *humrer*

 

 

 

Designet av Paige Parkin, The Knit Diaries

 

Kjolen strikkes med 2 tråder (fingering tykkelse) og har en strikkefasthet på 16 m. DERFOR er eg ganske sikker på at om du går inn for det så strikker du deg denne kjolen i løpet av påskeferien 🙂 Det er jo bare rett opp uten ermer – DA går det kjapt da! Hvis du vil kan kjolen også deles opp! Dvs du kan velge å “bare” strikke en topp eller “bare” et skjørt 🙂 3 i 1-oppskrift altså! Kult! Hvis du ikkje er særlig sugen på en “Karnevalskjole” kan du strikke i en lekker sommerfarge og hele kjolen får et helt annet uttrykk 🙂 Strikk kjolen du ønsker å sprade rundt i. Eg kunne jo faktisk tenkt meg å bare samlet sammen noe av alle de deilige flerfarga Opalnøstene eg har og kjørt på!
Ååå det kunne blitt litt av en kjole gitt 🙂

 

THE KNITFIT PLUS
Bildet over
Str fra 117 cm til 152 cm i overvidde

Ønsker du samme kjole, bare i litt mindre størrelser? Da kan du klikke deg inn HER
Denne varianter har et mål fra 76 cm til 112 cm i overvidde 🙂

 

 

NATTINATTI

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. det var en fin kjole ,jeg ser det,min kropp hadde ikke passet den,til det har jeg for mye gravidemage hi hi ,men har en ikke det er den super og jeg hadde heller ikke hatt problemer med fargene på bilde.
      jeg har gitt opp å rydde til påske,mannen bestemte seg for å lage ny vegg ,sparkle og male og pusse akkurat da jeg hadde vasket til påske,nå ser stua ut som en byggeplass og slik skal den få se ut denne påsken :=) like greit att vi ikke får ta imot besøk

Siste innlegg