Klar…FERDIG……?? Stavanger Strikkefestival

 

…GÅ! Sier eg ikkje før i morgen 🙂 Tror både Mocina og eg klødde oss i hodet da me kom…Var jaggu ikkje bare bare å finne ut av hva som var best. Var i grunnen betydelig mindre plass enn hva me så for oss. ALT er nytt i år, dvs at Markedsplass går i 2 saler og selve strikkekafeén er i 2.etg. Før har alt vært sammen i stor sal. Vet ikkje helt hva fordelen er med det ennå, finner muligens ut av det i morgen.

Det tok lengre tid enn forventet å rigge til også…bare det å henge opp
ca 400 markører tok sin tid…en og en…

 

 

 

 

Vel, kl 20:50 sa me oss fornøyde og ruslet hjem….Ganske kaputski så eg skal straks i seng 🙂
Planen er å komme meg ut av dynene i morgen tidlig ca kl 06:00!!

 

 

 

 

Håper, og har trua på at dette kaaan gå bra – Krysser fingrene 🙂

 

 

 

 

Kom på AKKURAT nå at eg har ikkje priser på de håndlaga markørene og veskepynten….
Hmm tror bare eg lager et kjapt lite skilt som kan stå 🙂

 

 

 

 

Vel vel, nå er det ingen vei tilbake, det er bare å stå løpet ut tenker eg.
Mocina og eg er i allefall innstilt på å ha det GØY! Eg skal i allefall prøve å kose meg 🙂

Det kommer ingen blogginnlegg i morgen tidlig, bare nevner det siden du er blitt bortskjemt med noen ord til frokosten. Skal prøve å være flink å snappe! Du kjenner jo meg, eg glemmer jo å ta både bilder å filmer når ting skjer hehe Skal gjøre mitt beste, uansett blir det et blogginnlegg i morgen kwell 🙂 Nå tar eg natt – straks!

 

 

 

VELKOMMEN I MORGEN!!
Blir gøy å treffe deg, Nattinatti!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

15 kommentarer

Siste innlegg