Klar for en ny Give Away??

 

Vel, eg er i allefall klar for eg har nemligen shoppet garn ene og alene for en Give Away her på bloggen! Eg vet du kommer til å digge det, dessverre er det ikkje Holst Garnet på bildet som er premien…Garnet er ikkje ganske riktig i hus ennå, dessverre! Det blir levert på trappa mi i løpet av natta og senest kl 07:00 i morgen tidlig. Dvs når eg står opp i morgen tidlig ligger det en pakke å venter på meg og DA kan eg legge ut selve Give Away`n,
tenkte bare eg ville tease litt nå før eg går å legger meg 🙂

Tro det eller ei, men me er over halvveis til jul…!! Så da har eg allerede startet å tenke på det og det vil du
se i løpet av denne Give Away`n, du må bare vente til eg står opp så får du følge med 🙂

Nå skal eg komme meg i seng sånn at eg kan stå tidlig
opp og pakke opp pakken!! Ho Ho Ho

 

 

 

SOVE GODT
NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg