Klar man trenger SOMMERSOKKER!

Designet av  DUCATHI

 

Altså, selv om det er meldt snø på hele østlandet (skal man tro nyhetene) kan man selvfølgelig strikke seg både et og flere par sommersokker. Har for lengs lært at skal man ha sommer i Norge bør man helst leve etter kalenderen og ikkje det faktisk været…Sånn er det med den saken, hvis ikkje kan man i realiteten
gå med stilongs nesten hver dag!

 

 

 

Designet av  DUCATHI/ Foto: Khaldia Bettache

 

Når eg søker garnalternativer til disse sokkene kommer Arwetta opp. Det var et garn eg falt skikkelig for…det er en stund siden, ingenting i veien med garnet – skikkelig herlig, men eg likte det ikkje til sokker! Ble FOR myke sokker på en måte så da solgte eg alle nøstene mine! Eg sverger som kjent til Opal, Regia o.l garn til sokker 🙂
Føler eg da får sokker med passe hold og de blir ikkje for myke (Dvaske) 🙂

 

TUCK SHORTIES
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Skal straks laget litt mat og komme meg ut. Skal på besøk til ei “gammel” venninne noe som er (mange) år og dag(er) siden! Sitter å lurer på om eg bare skal ta på meg turbuksa for da kan eg svinge rundt et vann på vei hjem senere 🙂 Blir 2 fluer i en smekk det! Skal til frisøren i morgen så da blir det nok ikkje tur, greit å gjøre det i dag da 🙂

Har faktisk strikket en del denne helga! Straks klar for å dele av ermene på denne jakke, det var drøyt å strikke det stykke….Godt over 300m og det tar litt mer tid når det strikkes frem/tilbake 🙂 Men…? Eg elsker faktisk kvaliteten på det garnet…! Det er sååå mykt og fast, tror virkelig dette blir en skikkelig digg jakk! Vurderer et par 3 striper etter hvert, i en annen farge så klart…Skal teste det litt ut i allefall, men nå må eg får fart på beina,
skal innom apoteket også på veien 🙂

 

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg