Klar til Påske? – 2 Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Jorunn Jakobsen Pedersen

 

Strengt tatt ikkje like nødvendig som påskepynt, men du og du så gøy det er da!? Ja me litt sånn påskestæsj –
Er jo helt suverent om din påskeferie er inkl å sprade bort over i skisporet 🙂 Kanskje du har sneket deg med
som gjest på ei påskehytte i år? Vel, da har du den ultimate vert/vertinnegaven her 🙂

 

DEN VEIEN HØNA SPARKER
Bildet over
Unisex

 

 

 

 

Designet av Jorunn Jakobsen Pedersen

 

Dessuten er det jo nesten nødvendig med disse sokkene når leggene slenges på bordet når man inntar kwellsroen 🙂 Kan selvfølgelig også fungere flott som vert/vertinnegave 🙂

 

PÅSKE ANKELSOKK
Str 37 – 40

 

 

 

* * * *

 

Hmm har vært en litt rotete dag, kjennes slik ut i hodet i allefall! ALT kan eg faktisk skylde på denne “Nye” hobbyen min som er på vei i posten. Eg er nemligen på jakt etter noen acryl/plastbokser m/lokk. De skal være max 500 ml
i volum og helst høyere enn de er brede og de skal være gjennomsiktige Butikken Normal hadde for en tid tilbake noen perfekte bokser til mitt formål, men de har de ikkje lenger da det kun var en kampanje. Har vært i kontakt med både hovedkontoret og flere av butikkene-NADA! Har søkt over alt på nett, og ja, det er masse passende bokser, når eg finner noen eg kan bruke må eg kjøpe 1 PALL liksom som minste kvantum…Så ja…hodet er litt stivt! Har der i mot funnet noen i Sverige! De er helt perfekte, t.o.m prisen på kr 6,- er super, men selvfølgelig sender de ikkje til Norge!! Boksene må ikkje være FOR dyre for eg skal ha 30 stk…Iiiikkje sant!
Vet du om noen bokser? Fortell meg i så fall hvor!? Tusen Takk 🙂

Inni mellom har eg hatt pauser hvor eg både har strikket OG ryddet, du som følger meg på Snapchat har sett resultatet av det. Vasket klær har eg også gjort , ja t.o.m å handlet med Amira på butikken 🙂 Nå skal eg bare ta kwellen med strikketøyet og prøve å IKKJE tenke på de der boksene….ja eg trenger de virkelig!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg